اردوی تیم ملی کاراته نوجوانان در ارومیه پایان یافت/رضایت مربیان از عملکرد اعضا

ارومیه- ایرنا- مربی تیم ملی کاراته نوجوانان جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اتمام اردوی تیم ملی این رده سنی در ارومیه گفت: برنامه های این اردو مطلوب بود و بازیکنان نیز از عملکرد اعضای تیم ملی رضایت داشتند.

رضا میدان‌رو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته نوجوانان پسر طی یک هفته اخیر به میزبانی شهر ارومیه برگزار شد و امروز با پایان یافتن این دوره، ورزشکاران تیم ملی برای استراحت به شهرشان بازگشتند.

وی اضافه کرد: مرحله بعدی این دوره نیز اوایل هفته آینده به میزبانی تهران برگزار می‌شود و تمرینات تخصصی ادامه دار خواهد بود.

مربی تیم ملی کارانه نوجوانان جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در این دوره ۱۰ نفر از رده نوجوانان که نفرات اول و دوم مسابقات کشوری بودند، جهت تمرین در ارومیه حضور یافتند و به همراه تیم کاراته کاران این استان تمرین کردند.

میدان رو اظهار کرد: تمرینات تخصصی مسابقه‌ای، تمرینات آمادگی جسمانی، چابکی و میدانی از مجموعه برنامه‌های اردوی مرحله پنجم بود تا ورزشکاران به شرایط مسابقه اصلی نزدیک تر شوند.

وی گفت: از بین این نفرات، پنج نفر که رتبه برتری کشوری دارند عازم مسابقات اصلی خواهند شد که از استان های تهران، خراسان رضوی، همدان و زنجان هستند.

اردوی تیم ملی کاراته نوجوانان در ارومیه پایان یافت/رضایت مربیان از عملکرد اعضا

وی افزود: تیم ملی کاراته نوجوانان کشور برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر مانیل فیلیپین آماده می شوند که پنجم شهریور آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پنجمین اردوی نوجوانان کاراته کای ایران به میزبانی ارومیه به مدت یک هفته برگزار شد و در این مدت نیز ورزشکاران و مربیان استانی ظرفیت و استعدادهای تخصصی خود را به نخبگان ورزشی ایران جهت شرکت در مسابقات فیلیپین ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha