گناباد-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان گناباد گفت: سه متهم سرقت قطعات خودروهای پژو در جنوب خراسان رضوی در گناباد دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌ رسانی پلیس، سرهنگ علی رجبی روز چهارشنبه افزود: بدنبال گزارش سرقت‌های قطعات خودروی پژو در جنوب خراسان رضوی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق تعدادی از تصاویر بدست آمده از محل جرم سه نفر متهم را شناسایی و آنان را با همکاری ماموران ایستگاه بازرسی شهید سالاری در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند، در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد قابل توجهی لوازم و قطعات مسروقه خودرو کشف شد.
رجبی تصریح کرد: متهم اصلی پرونده در بازجویی‌های فنی و در مواجهه با مستندات کشف شده به ۲۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودروهای پژو در شهرستان های گناباد، فردوس و بجستان اعتراف و تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام محترم قضایی ادامه دارد.

کلاهبردار اینترنتی در گناباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد همچنین گفت: کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال با تلاش ماموران انتظامی و پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات)‌ در این شهرستان کشف شد.

وی بیان کرد: بدنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر دریافت لینک مخرب در فضای مجازی و برداشت اینترنتی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی اش به صورت غیرمجاز، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت .
رجبی تصریح کرد: با اقدامات فنی کارشناسان پلیس فتا فردی که این مبلغ به حساب وی واریز شده بود، در یکی از استان های کشور شناسایی و با پیگیری های به عمل آمده مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مال باخته عودت داده شد.
وی از شهروندان خواست که اگر پیام (واریز سود سهام عدالت، سامانه ثنا، سامانه خانوار، شکایت علیه شما و برنده شدن جایزه قرعه کشی) و یا هر نوع تبلیغ و محتوایی که با لینک همراه بود را دریافت کردند به هیچ عنوان روی آن ها کلیک نکنند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.