۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85407756
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

۲۳۰ میلیون ریال کلاهبرداری اینترنتی در گناباد کشف شد

گناباد-ایرنا- فرمانده انتظامی گناباد گفت: ۲۳۰ میلیون ریال کلاهبرداری اینترنتی از طریق فضای مجازی توسط پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی رجبی روز دوشنبه افزود: این مبلغ از حساب پنج نفر از شهروندان گنابادی در ۲ پرونده جداگانه برداشت شده بود که با تلاش ماموران پلیس فتا بعد از کشف کلاهبرداری اینترنتی به حساب مال باختگان برگشت داده شد.

وی تصریح کرد: در یک پرونده متهمی که با ترفند ارسال لینک جعلی سامانه ثنا اقدام به برداشت ۱۰۰ میلیون ریال از حساب یک شهروند گنابادی کرده بود، شناسایی شد.
فرمانده انتظامی گناباد گفت: با پیگیری های تخصصی کارشناسان پلیس فتا، حساب بانکی متهم در یکی از استانهای کشور شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباخته برگشت داده شد.
رجبی همچنین از شناسایی چهار متهم که با ترفند ارسال لینک جعلی سامانه های عدالت و ثنا اقدام به برداشت ۱۳۰ میلیون ریال از حساب چهار نفر شهروندان این شهرستان کرده بودند، خبر داد.
وی تصریح کرد: در پی مراجعه چهار نفر از شهروندان به پلیس فتا در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفت و مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباختگان برگشت داده شد.

شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha