نوشهر - ایرنا - رییس اداره گاز عباس آباد با اعلام آنکه روند عملیات جوشکاری شکستگی لوله گاز دچار آتش سوزی در کلار آباد تاحدودی به پایان رسیده است گفت: به منظور حصول اطمینان بیشتر از ترمیم لوله و نداشتن نشتی، گاز مشترکان شنبه روز شنبه وصل می شود.

مهدی صالحی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،اظهار کرد: قسمتی از خط لوله گاز بر اثر برخورد یک دستگاه لودر پیمانکار شهرداری کلارآباد در حین انجام فعالیت عمرانی واقع در جوار پل رودخانه «اسپی رود» دچار شکستگی و آتش سوزی شد اگر چه این حادثه تبعات جانی به همراه نداشت اما سبب قطعی گاز بیش از ۵۰۰ خانوار در بخش غربی مازندران شد.

وی افزود: هم اینک گروه های تخصصی این شرکت در نخستین ساعات وقوع این حادثه در مکان مدنظر حاضر شدند و در حال جوشکاری این قسمت لوله هستند که تاحدودی عملیات به مرحله پایانی رسیده است.

رییس اداره گاز عباس آباد ضمن قدردانی از صبوری و شکیبایی مشترکان خانگی روستاهای «چارز» ، « اسپی رود» و نقاطی از شهر «کلارآباد» بابت قطعی گاز از این دسته مشترکان خواست ضمن بستن شیرهای گاز واحدهای مسکونی خود به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی همچنین تلاش می شود فردا - شنبه - در نخستین ساعات اولیه گاز خانگی آن ها وصل شود.

کلار آباد با برخورداری از ۱۰ نقطه روستایی، یک نقطه شهری و جمعیتی دست کم ۱۰ هزار نفر جزو یکی از بخش های شهرستان عباس آباد خطه غربی مازندران است.