بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی در پیامی به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس گفت: شهادت ایشان خللی در ادامه نهضت‌های اسلامی ایجاد نمی‌کند.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد دراین پیام آورده است: شکل گیری رژیم اسرائیل مبتنی بر ترور و کشتار جمعی و فردی غیر نظامیان، کودکان، زنان و تحمیل آوارگی اجباری به حدود ۱۰ میلیون انسان از شهر و دیار خویش است.

استاندار خراسان شمالی در این پیام می افزاید: تخریب مراکز آموزشی، درمانی، مساجد و معابد، منازل و مناطق مسکونی مردم، استفاده از بمب های ممنوعه کار همیشگی رژیم صهیونیستی است.

در ادامه این پیام آمده است: مردم مظلوم فلسطین گرچه می دانند که توان چندانی در برابر سلاح ها و حمایت های ابرجنایتکاران عالم ندارند اما در سکوت و انفعال مجامع بین المللی چاره ای جز مقاومت و دفاع با تشکیل هسته های مقاومت ندارند.

حسین نژاد در این پیام می گوید: انتفاضه و حماس در ادامه مبارزات مردم فلسطین با رهبری مجاهد شهید شیخ احمد یاسین با سنگ در برابر آخرین سلاح های استکبار جهانی در سرزمین های اشغالی شروع شد و با تقدیم دهها هزار شهید به طوفان الاقصی رسید.

وی در این پیام افزود: شهادت شهید اسماعیل هنیه و پیش از آن شهادت فرزندان او، شهادت رهبران مقاومت اسلامی در لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، عراق با اقدامات جنایتکارانه و تروریستی اسرائیل، موجب حذف آنان نیست و خللی در ادامه نهضت های اسلامی و خیزش های آزادگان جهان علیه جنایات شرم آور صهیونیست ها ایجاد نکرد و نخواهد کرد.

در این پیام آمده است: شهادت از منظر عقیدتی شهادت یا پیروزی است و از منظر تجربه تاریخی هر شهید، ستونی به خیمه انتفاضه و مقاومت و مجاهده در راه خداست و در نهایت با وحدت همه احرار عالم، زوال صهیونیزم را با سرعت بیشتری حادث خواهد شد.

وی در این پیام می افزاید: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید اسماعیل هنیه تمام عمر و هستی خود را در جهاد علیه ظلم و تجاوز و غصب و آدمکشی صهیونیست ها مصرف کرد و بالاخره در عملیات تروریستی جنایتکار ترین و منفورترین موجودات عالم، یعنی رژیم صهیونیستی به یاران و فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایرنا، دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی، بامداد چهارشنبه در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.