۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85554426
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مسوولان سیستان و بلوچستان شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفتند

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار این استان و فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه با صدور پیامی مشترک شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی، محمد کرمی و سردار حسن مرتضوی که نسخه ای از آن روز چهارشنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: خبر ترور بزدلانه و ناجوانمردانه فرمانده مقاومت، شهید عزیز اسماعیل هنیه(رضوان الله تعالی علیه)، امت اسلام و همه انسان‌های آزادی‌خواه را به سوگ نشاند.
این پیام می افزاید: ترور شهید اسماعیل هنیه، نماد درنده خویی و حقارت صهیونیست‌های ملعون و اربابان شان و از طرفی جلوه‌ای حقیقی از مظلومیت، آزادمردی و پیوند ریشه‌دار میان انقلاب اسلامی و جریان مقاومت است.
در این پیام آمده است: ساعات پس از شهادت این فرمانده جان برکف و دلیر مقاومت اگرچه بر همه ما سخت و تلخ می‌گذرد، اما به یاد آوریم لحظات پس از شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را که چه سیل عظیمی از دلدادگان و سوگواران را به خیابان‌های ایران و سایر نقاط عالم کشاند و در ادامه چگونه طوفانی در عالم علیه شیطان صفتان و اربابان تاریکی به پا کرد. باشد که خون این فرمانده شهید و همه شهدای مظلوم فلسطین، چنان خیزشی در عالم به پا کند که در ادامه طوفان الاقصی، وعده صادق و مقاومت خستگی ناپذیر ملت فلسطین، طومار ظلم آشکار و هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیست را در هم بپیچد.
در بخش پایانی این پیام ذکر شده است: اینجانبان ضمن تبریک و تسلیت شهادت بزرگمرد مقاومت شهید اسماعیل هنیه به محضر حضرت صاحب الزمان(عج) و نائب ایشان رهبر عزیزمان و رکن رکین مقاومت در عالم‌ حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و همچنین همه پایمردان محور مقاومت در عالم به خصوص ملت ایران و بویژه ملت عزیز فلسطین، از خداوند متعال رحمت و غفران الهی و حشر با اولیاءالله و یاران شهیدش از جمله حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه، شیخ احمد یاسین را مسئلت داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha