شهرکرد- ایرنا- نفرات برتر مسابقات دوچرخه‌سواری رده سنی نوجوانان پسر منطقه ۲ کشور روز پنجشنبه در شهرکرد معرفی شدند.

رییس هیات دوچرخه‌سواری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسابقات دوچرخه‌سواری پسران نوجوان منطقه ۲ کشور با حضور رکابزنان۶ استان از ۱۰ مردادماه در دانشگاه شهرکرد برگزار شد، گفت: در این دوره ازمسابقات دوچرخه‌سواران استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس و هرمزگان حضور داشتند.

مازیار شیریان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری و آسیایی اعزام می‌شوند.

وی گفت: این مسابقات در چهار رشته کوهستان، دور امتیاز، ۲ هزار متر سرعت، ۵۰۰متر سرعت برگزار شد.

در مسابقات کوهستان پارسا برخورداری و کسرا رفیعی از چهارمحال و بختیاری و آرمین کیهان از فارس مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در مسابقات ۵۰۰ متر ابوالفضل افشاری با زمان ۴۳ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه از هرمزگان، محمد مهدی آقایی با زمان ۴۳ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه از اصفهان و محمد حسین رویگری با ۴۴ ثانیه و ۷ صدم ثانیه از اصفهان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در مسابقات ۲ هزار متر آروین کیهان با زمان ۲ دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۵۶۳ صدم ثانیه از فارس، دانیال ضیایی با ۲ دقیقه و ۵۲ ثانیه و ۳ صدم ثانیه از اصفهان و پوریا زمانی با ۲ دقیقه و ۵۲ ثانیه و ۲۱ صدم ثانیه از اصفهان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در مسابقات دور امتیازی پارسا برخورداری از چهارمحال و بختیاری با ۲۹ امتیاز، دادمهر صادقی با ۲۰ امتیاز از فارس، راستین شفیعی با ۱۸ امتیاز از فارس اول تا سوم شدند.

به گزارش ایرنا، مسابقات دوچرخه‌سواری نوجوانان منطقه ۲ کشور به مدت ۲ روز در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.