رعد پدافند هوایی ارتش قهرمان مرحله نخست دوچرخه سواری دسته یک کشور شد
مسابقات دوچرخه سواری دسته یک کشور

شیراز-ایرنا- مرحله نخست مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری دسته یک کشور با قهرمانی تیم ب رعد پدافند هوایی ارتش در شیراز پایان یافت.

رئیس هیات دو چرخه سواری استان فارس دوشنبه در مصاحبه با خبرنگارایرنا بیان کرد:‌ در این رقابت ها که در ۲ ماده تایم تریل انفرادی و استقامت جاده روز گذشته در شیراز پایان یافت ۳۱ دوچرخه سوار در قالب ۶ تیم با هم به رقابت پرداختند.

میثم قائدی ادامه داد:‌ در پایان این رقابت ها تیم ب رعد پدافند هوائی ارتش با ۳۸۷ امتیاز در جایگاه نخست قرارگرفت،‌ تیم الف رعد پدافند هوائی ارتش با ۳۷۸ امتیاز دوم شد و تیم هیات دوچرخه‌سواری استان فارس هم با ۲۵۱ امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داد و تیم های نیروی انتظامی (فراجا) ، دنا یاسوج و رایان اصفهان هم به ترتیب در رده چهارم تا ششم قرار گرفتند.

رعد پدافند هوایی ارتش قهرمان مرحله نخست دوچرخه سواری دسته یک کشور شد
مسابقات دوچرخه سواری دسته یک کشور

نتایج انفرادی تایم تریل و استقامت

رئیس هیات دوچرخه سواری فارس بیان کرد :‌همچنین در بخش انفرادی و در ماده تایم تریل، محمد درزی رامندی از تیم ب رعد پدافند هوائی ارتش بر سکوی نخست ایستاد،‌ نیما ناطقی از تیم ب رعد پدافند هوائی ارتش نایب قهرمان شد و فرشاد آشتیانی از تیم الف رعد پدافند هوائی ارتش هم به مقام سوم دست یافت.

همچنین در ماده استقامت جاده، آرش کلاهچی از تیم الف رعد پدافند هوائی ارتش ، نیما ناطقی از تیم ب رعد پدافند هوائی ارتش و محمد سینا ربیعی تیم الف رعد پدافند هوائی ارتش به ترتیب اول تا سوم شدند.

رقابت های دوچرخه سواری دسته یک مردان کشور در ۲ مرحله برگزار می شود اما هنوز زمان و مکان مراحل بعدی را فدراسیون دوچرخه سواری مشخص نکرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha