یزد-ایرنا- فرماندار بهاباد یزد گفت: فعالیت گروه‌های جهادی در محرومیت‌ زدایی و کارهای فرهنگی و اجتماعی به مردم در شهرستان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " علیرضا تیموری " روز دوشنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی بهاباد افزود: گروه‌های جهادی در عرصه‌های پزشکی، اقتصادی، اشتغالزایی، آموزشی، عمرانی، فرهنگی و هنری حضور موثر دارند و هر کجا باشند منشا برکت هستند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی که در سطح شهرستان مشغول خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و ساخت‌ و ساز در مناطق محروم هستند از اجر معنوی برخوردار و خدمت بی‌منت آنان مورد رضایت خداوند و مردم است.‏

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به فعالیت گروه‌های جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی اشاره کرد و گفت: رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در محله امام حسین (ع) و ملاعبدالله با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان جهت بهبود شرائط انجام می‌شود.

سرهنگ " حمیدرضا فرهمند " افزود: در این رزمایش ۳۴ گروه جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ۳۴ عرصه جهادی با حضور ۵۱۰ جهادگربسیجی فعالیت می‌کنند.

وی هدف از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی را گسترش گفتمان فرهنگ تفکر و حرکت جهادی در جامعه، گسترش خدمت‌رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و مشارکت آحاد جامعه در خدمت‌رسانی، حمایت از اقشار مستضعف و کم برخوردار و بهبود وضع معیشتی نیازمندان و میدان‌داری گروه‌های جهادی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی ذکر کرد.

مرکز شهرستان بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.