زنجان – ایرنا - مدیر بیمه دی در استان زنجان گفت: این بیمه در استان به ۳۲ هزار بیمه شده خدمات می‌دهد که ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر از آنها از خانواده معزز شهدا، ‌ایثارگران و جانبازان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ میرعلی سیدنژاد روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار،‌ افزود: این بیمه با ۱۰ هزار مرکز خدماتی و درمانی در سطح کشور و ۱۳۰ مرکز در سطح استان زنجان طرف قرارداد است و ۲ شعبه فعال در استان دارد.

وی گفت: بیش از ۶۰ درصد سهام شرکت بیمه دی از آن خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده که میزان این سهام در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱، ۲.۵ درصد افزایش سود داشته است.

این مسوول گفت: این بیمه امسال بیستمین سال فعالیت خود را جشن می گیرد و در این سالها در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف خود، سختی ها و مشکلات زیادی را متحمل شده ولی هیچگاه ناامید نشده است.

مدیر بیمه دی در استان زنجان گفت: از سال ۱۴۰۱ کیفیت خدمت رسانی بیمه دی به صورت ویژه پیگیری شد چون هزینه های سرانه بیمه شدگان را به موقع دریافت و برای خدمت رسانی بهتر تلاش کرده ایم.

میرنژاد اضافه کرد: این بیمه ۲۰ درصد بیمه های تکمیلی کشور را برعهده دارد و وظیفه سنگینی را برای خدمت رسانی به مردم برعهده گرفته است.

وی گفت: برای افزایش رضایت مندی جامعه هدف خود نرم افزارهایی از قبیل دی دار را فعال کرده ایم که جامعه هدف ما می توانند با نصب آن تمامی اسناد و مدارک خود را با سهولت در آن ثبت و پیگیری کنند و تمامی اسناد ارسالی بیمه شدگان نیز طی ۲۴ ساعت در این سامانه ثبت می شود.

میرنژاد اضافه کرد: همچنین سامانه ۱۶۷۱، ۲۴ ساعته در خدمت بیمه شدگان است تا با ارتقای سطح خدمات برای افزایش رضایتمندی جامعه هدف خود تلاش کنیم.