۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85560330
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲ هزار شهروند زنجانی از بیمه دی خدمات می‌گیرند

۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبر: 85560330
۳۲ هزار شهروند زنجانی از بیمه دی خدمات می‌گیرند

زنجان – ایرنا - مدیر بیمه دی در استان زنجان گفت: این بیمه در استان به ۳۲ هزار بیمه شده خدمات می‌دهد که ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر از آنها از خانواده معزز شهدا، ‌ایثارگران و جانبازان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ میرعلی سیدنژاد روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار،‌ افزود: این بیمه با ۱۰ هزار مرکز خدماتی و درمانی در سطح کشور و ۱۳۰ مرکز در سطح استان زنجان طرف قرارداد است و ۲ شعبه فعال در استان دارد.

وی گفت: بیش از ۶۰ درصد سهام شرکت بیمه دی از آن خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده که میزان این سهام در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱، ۲.۵ درصد افزایش سود داشته است.

این مسوول گفت: این بیمه امسال بیستمین سال فعالیت خود را جشن می گیرد و در این سالها در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف خود، سختی ها و مشکلات زیادی را متحمل شده ولی هیچگاه ناامید نشده است.

مدیر بیمه دی در استان زنجان گفت: از سال ۱۴۰۱ کیفیت خدمت رسانی بیمه دی به صورت ویژه پیگیری شد چون هزینه های سرانه بیمه شدگان را به موقع دریافت و برای خدمت رسانی بهتر تلاش کرده ایم.

میرنژاد اضافه کرد: این بیمه ۲۰ درصد بیمه های تکمیلی کشور را برعهده دارد و وظیفه سنگینی را برای خدمت رسانی به مردم برعهده گرفته است.

وی گفت: برای افزایش رضایت مندی جامعه هدف خود نرم افزارهایی از قبیل دی دار را فعال کرده ایم که جامعه هدف ما می توانند با نصب آن تمامی اسناد و مدارک خود را با سهولت در آن ثبت و پیگیری کنند و تمامی اسناد ارسالی بیمه شدگان نیز طی ۲۴ ساعت در این سامانه ثبت می شود.

میرنژاد اضافه کرد: همچنین سامانه ۱۶۷۱، ۲۴ ساعته در خدمت بیمه شدگان است تا با ارتقای سطح خدمات برای افزایش رضایتمندی جامعه هدف خود تلاش کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha