قزوین - ایرنا - مدیرکل استاندارد قزوین گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی در مقایسه با دیگر رسانه ها و نیز فضای مجازی، منبع خبری موثق و مورد اعتمادی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میترا عقیلی روز پنج شنبه و به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین و در دیدار با رییس و کارکنان این مرکز تصریح کرد: وظیفه ای بسیار سنگین بر دوش خبرنگاران قرار دارد چرا که زبان نقد مردم به مسوولان و بیان مسایل جامعه هستند.

وی ادامه داد: خبرگزاری جمهوری اسلامی با داشتن نیروهای حرفه ای و رعایت دقت و توجه در انتشار اخبار درست، همواره یاریگر اداره کل استاندارد استان است تا این اخبار به موقع به گوش مخاطبان برسد.

عقیلی بیان کرد: مهم‌ترین رسالت سازمان ملی استاندارد، سلامتی افراد جامعه و رونق بخشیدن به اقتصاد است و از رسانه ها می خواهیم تا در کنار ما باشند و بتوانیم در زمینه استاندارد سازی و ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه فرهنگ سازی کنیم.

عقیلی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت تعامل و ارتباط بین رسانه و کارشناسان حوزه استاندارد قزوین بیان کرد: باید زمینه های توسعه این ارتباط و همکاری های مشترک این ۲ قشر فراهم شود و هرکدام از ظرفیت های یکدیگر بهره بگیرند.

رضا اسدی، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار یادآور شد: خبرگزاری ایرنا از سال ۱۳۱۳ تاکنون همواره تلاش کرده با محوریت قانون مداری، اخلاق و کار حرفه‌ای یاریگر مسوولان جامعه باشد.

وی اضافه کرد: یکی از مسائل مهم در اهداف خبرگزاری جمهوری اسلامی، اطلاع رسانی به عموم جامعه به خصوص در حوزه مسائل استاندارد است تا قوانین و قواعد مرتبط با آن به نحوز مطلوب در جامعه اجرایی شود که انتظار داریم از ظرفیت رسانه‌ای بیش از گذشته استفاده شود.