۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85564018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده قزوین: دنیای امروز با محوریت رسانه اداره می‌شود

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیای امروز با محوریت رسانه‌های متعدد اداره می‌شود که نشان از اهمیت و جایگاه عرصه اطلاع رسانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سالار ولایتمدار روز شنبه به مناسبت ایام پاسداشت خبرنگار در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین اظهار کرد: هر چه جلوتر می رویم، محوریت رسانه در اداره افکار جامعه موثر بیش از پیش خودنمایی می‌کند.

وی اضافه کرد: جایگاه رسانه باید در نزد همه مدیران و مسوولان محترم واقع شود و هر اندازه که رسانه ها به رسالت اخلاقی و دینی نزدیک تر باشند، اثرگذاری بیشتری در جامعه خواهند داشت.

ولایتمدار با بیان اینکه ایرنا همواره واقعیت های جامعه را منعکس می کند، تصریح کرد: امروز نیاز است که رسانه ها موفقیت‌های نظام در هر همه حوزه‌ها بازگو کنند تا رشته امید در جامعه محکم تر شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خبرنگاران ایثارگرانی هستند که دیگران را به مردم معرفی می‌کنند، اما خود همواره در پشت صحنه قرار دارند.

ولایتمدار خاطرنشان کرد: سیاه نمایی‌ها بیشتر از واقعیت ها است و این مهم ترین مشکل امروز است، چرا که دشمنان بیگانه موارد خلاف واقعیت‌ را بسیار زیاد برجسته می کنند.

نماینده قزوین: دنیای امروز با محوریت رسانه اداره می‌شود

رضا اسدی، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین در این دیدار به توانمندی ایررنا در عرصه خبررسانی داخلی و خارجی پرداخت و اظهار کرد: امروز ایرنا در داخل و خارج از کشور با اهتمام ویژه در مقابل هجمه‌های دشمن ایستاده و همواره تلاش کرده تا بتواند در عرصه‌های مختلف یاریگر نظام و انقلاب اسلامی باشد.

وی اضافه کرد: کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با دستاوردهای متنوعی روبرو بوده که متاسفانه دشمن با وارونه سازی واقعیت‌ها سعی داشته تا این نتایج ارزنده را از نظرها پنهان نگهدارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha