گرگان- ایرنا- امام جمعه موقت گرگان گفت: استفاده از نیروهای متخصص و جوان در دولت چهاردهم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به رییس جمهور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت عظیم نیروهای انسانی در همه عرصه‌ها مورد توجه رییس جمهور در انتخاب اعضای هیات دولت و مدیران ارشد بخش‌های مختلف قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در کشور نیروهای متخصص و تحصیلکرده زیادی داریم که به مدارج بالایی هم رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برای جبران کمبودها و حل مشکلات جامعه باید این نیروها با توجه به تخصصان در حوزه‌های تخصصی خود مورد استفاده قرار بگیرند.

امام جمعه موقت گرگان همچنین به ترور شهید اسماعیل هنیه اشاره کرد و گفت: این اقدام که توسط عوامل موساد و رژیم صهیونیستی در ایران انجام شد به شدت محکوم است.

لیوانی افزود: صهیونیست‌ها تلاش دارند ایران را در حفاظت از مهمانان خارجی خود ضعیف و ناتوان جلوه دهند اما انتظار داریم مسوولان عوامل این اقدام تروریستی و نیروهای وابسته به موساد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی کنند.

امام جمعه موقت گرگان گفت: این برخورد باید به نفع مردم، نظام و انقلاب اسلامی باشد تا جمهوری اسلامی ایران در دنیا سربلند باشد اما نباید اقدامی انجام شود تا بهانه دست دشمن دهیم.