اصفهان – ایرنا – مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند گفت: متولیان و دست اندر کاران حوزه صنعت باید از بین افراد باتجربه و آشنا به چالشهای این حرفه انتخاب شوند.

به گزارش ایرنا، علیرضا جنتی روز شنبه در بازدید خبرنگاران از خط تولید این مجموعه نشستی بمنظور بیان مشکلات حوزه صنعت افزود: صنایع به عنوان موتور محرک اقتصاد و عامل مهم اشتغالزایی در کشور نیازمند برداشتن موانع پیش رو به دست متولیانی هستند که دارای سن تجربی و کاری معقول در این حرفه باشند.

وی اظهار داشت: واحدهای صنعتی فعال که مهمترین انگیزه و هدفشان توسعه تولید و اشتغالزایی در کشور است نباید برای مباحث بانکی، مالیاتی و خدماتی با چالش‌های بزرگ و بی‌جواب و یا پاسخگویی‌های زمان‌بر مواجه باشند.

مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند یکی از چالشهای فعالیت این صنعت را مشکل قطعی برق در تابستان و مشکل کاهش مصرف گاز در زمستان عنوان کرد و گفت: این مساله لطمات جبران ناپذیری را به میزان تولیدات این گروه صنعتی و تاثیرگذار در کشور وارد می‌کند.

وی، با بیان اینکه ۶۰ درصد کل نیاز کشور در بخش شهرسازی و تاسیسات ساختمانی در این مجموعه صنعتی تولید می‌شود گفت: این موفقیت با همت ۲۷ مجموعه تولیدی فعال در زمینه لوله اتصالات، شــیرآلات، انواع سیستم‌های ســرمایش و گرمایش، گچ برگ، سیم و کابل زیرپوشش گروه صنایع گیتی پسند حاصل شده است.

مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند افزود: همچنین در زمان حاضر حدود چهاز هزار نفر در واحدهای مختلف تولیدی زیر مجموعه این شرکت مشغول به کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و پشتکار مدیران و کارکنان، اکنون در این مجموعه بالغ بر ۹۹ درصد مواد اولیه بصورت داخلی تامین می‌شود و بسیاری از دستگاه‌ها نیز به ابتکار نیروهای خلاق این شرکت ساخته شده است.

جنتی یادآور شد: برنامه ریزی، مدیریت تامین و نیاز بازار، تقویت و توسعه بازارهای جهانی و صادرات به کشورهای جهان در دستور کار جدی این گروه قرار دارد.

به گفته وی، بالغ بــر ۲ هزار و ۵۰۰ نماینده و ۲۰ هــزار مجری در سرتاسر کشور در این مجموعه صنعتی فعالیت دارند.

مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند افزود: نهایت تلاش مدیران و کارکنان این مجموعه صنعتی تولید و عرضه محصولات باکیفیت است که در زمان حاضر به صورت مستقیم به بسیاری از کشورهای اطراف و همچنین با واسطه به کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

جنتی همچنین با نام بردن از «حاج ناصر جنتی» موسس این مجموعه صنعتی گفت: این شرکت برای گرامیداشت و نگهداشت یاد آن مرحوم ۱۰ درصد از درآمد کل این مجموعه را برای امور خیریه، پرداخت وام و کمک به نیازمندان اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا، گروه صنایع گیتی پسند در شهرک صنعتی مورچه خورت در ۴۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.