قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی کننده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: جهان امروز درگیر جنگ روایت‌ها است که خبرنگاران در راس این فضای تقابل قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار سید مهدی حسینی ظهر امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران استان قزوین اظهار کرد: چشم آزادگان عالم به هنرنمایی شما اصحاب رسانه است و همه دشمنان دست به دست هم دادند تا تنها جبهه حق را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه ملت جمهوری اسلامی در بازه‌های زمانی مختلف و در قالب اقشار و طیف‌های متنوع به مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی برخاستند، اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس رزمندگان در جنگ حق علیه باطل با جان نثاری از خاک این سرزمین دفاع کردند و پس از آنان قشرهای مختلف جامعه به سازندگی کشور پرداختند.

سرهنگ پاسدار حسینی تصریح کرد: تنها رسانه است که می‌تواند با انعکاس واقعیت‌ها و تببین موضوعات روایت درست را به سمع و نظر جهانیان برساند و همه باید در این فضا نقش آفرینی کنند.

سرهنگ پاسدار فرشاد عالی، مسوول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین نیز در ادامه اظهار کرد: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی در صدد هستند تا با ایجاد روایت نادرست برای جوانان ذهنیتی خلاف واقع درست کنند و یاران ما را مقابل خودمان قرار دهند.

وی اضافه کرد: شبکه‌های اجتماعی به جوانان ذهنیتی می‌دهند که واقعیت ندارد، امروز وظیفه رسانه است که با تببین درست موضوعات و تعریف روایت درست آنها را به سفره انقلاب بازگرداند.

سرهنگ پاسدار عالی بیان کرد: خبرنگاران به عنوان فعالان عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی با حضور پررنگ‌شان پای حل مشکلات مردم ایستاده‌اند و بر اساس منویات مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ خدمت رسانی می‌کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در استان قزوین تقدیر و تشکر به عمل آمد.