اصفهان-ایرنا-استاندار اصفهان گفت: ۷۵ درصد مصوبات سفر شورای اداری استان به شهرستان نطنز نهایی شده است و در تلاش هستیم باقی مانده آنها را نیز به چرخه فعالیت وارد کنیم.

به گزارش ایرنا سیدرضا مرتضوی روز یکشنبه در حاشیه سفر یکروزه خود به نطنز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در بخش‌های مختلف این شهرستان تلاش‌های خوبی جهت توسعه و آبادانی رقم خورده است.

استاندار اصفهان افزود: در سفر آذر ماه سال ۱۴۰۱ شورای اداری استان به شهرستان نطنز نزدیک به ۸۳ مصوبه به تصویب و تایید اعضا رسید که با پیگیری‌های فرماندار، مدیران شهرستان و همراهی مدیران استان بیش از ۷۵ درصد آنها اکنون نهایی شده است.

مرتضوی گفت: در شورای اداری استان به مدیران استان تاکید شده که روزهای پایانی دولت سیزدهم را همانند سایر اوقات غنیمت بشمارند و لحظه‌ای برای خدمت به مردم غافل نشوند.

وی تاکید کرد: خدمت رسانی دولت سیزدهم تا آخرین لحظات و ثانیه‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا در سفر یکروزه استاندار اصفهان به نطنز کارخانه تولید سرکه، ورزشگاه روستایی شهید ریسی، باسکول معادن اوره، فاز دوم گلخانه‌های عباس آباد و درمانگاه شهید شریفیان بادرود به بهره برداری رسید.

در این سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط، استاندار اصفهان را همراهی کردند.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.