۷۵ درصد مصوبات سفر شورای اداری به نطنز محقق شده است

اصفهان-ایرنا-استاندار اصفهان گفت: ۷۵ درصد مصوبات سفر شورای اداری استان به شهرستان نطنز نهایی شده است و در تلاش هستیم باقی مانده آنها را نیز به چرخه فعالیت وارد کنیم.

به گزارش ایرنا سیدرضا مرتضوی روز یکشنبه در حاشیه سفر یکروزه خود به نطنز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در بخش‌های مختلف این شهرستان تلاش‌های خوبی جهت توسعه و آبادانی رقم خورده است.

استاندار اصفهان افزود: در سفر آذر ماه سال ۱۴۰۱ شورای اداری استان به شهرستان نطنز نزدیک به ۸۳ مصوبه به تصویب و تایید اعضا رسید که با پیگیری‌های فرماندار، مدیران شهرستان و همراهی مدیران استان بیش از ۷۵ درصد آنها اکنون نهایی شده است.

مرتضوی گفت: در شورای اداری استان به مدیران استان تاکید شده که روزهای پایانی دولت سیزدهم را همانند سایر اوقات غنیمت بشمارند و لحظه‌ای برای خدمت به مردم غافل نشوند.

وی تاکید کرد: خدمت رسانی دولت سیزدهم تا آخرین لحظات و ثانیه‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا در سفر یکروزه استاندار اصفهان به نطنز کارخانه تولید سرکه، ورزشگاه روستایی شهید ریسی، باسکول معادن اوره، فاز دوم گلخانه‌های عباس آباد و درمانگاه شهید شریفیان بادرود به بهره برداری رسید.

در این سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط، استاندار اصفهان را همراهی کردند.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha