زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری زنجان گفت: اجرای دقیق، درست و به موقع مصوبات موجب اثر بخش بودن جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز چهارشنبه در سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه استان به میزبانی فرمانداری ابهر افزود: اجرای دقیق و به موقع این مصوبات یک انتظار به حق در راستای رضایتمندی مردم است.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات مطرح شده در شهرستان ابهر موضوع طرح توسعه حرم مطهر امام زاده اسماعیل (ع) شناط بود که توضیحات ارائه شده مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای برگزاری جلسه مشترک دستگاه های متولی در اولین فرصت برای رفع مشکلات داده شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بقاع متبرکه را قطب فرهنگی کشور معرفی می‌کنند که این‌ امر نشان از اهمیت و جایگاه بالای این اماکن مذهبی و فرهنگی دارد.

حجت الاسلام فرجی برحق با تاکید بر اینکه تکریم ‌و حفظ حرمت بقاع متبرکه یک تکلیف است اظهار داشت: از مسئولان انتظار می رود نسبت به ایجاد زیرساخت های این اماکن و حفاظت از قطب‌های فرهنگی استان اهتمام داشته باشند.

وی اظهار داشت: استان زنجان ظرفیت های خوب هم افزایی و همفکری برای برای حل مشکلات در ابعاد مختلف دارد.

حجت الاسلام فرجی برحق همچنین گفت: اداره کل بازرسی از مجموعه‌های موثر استان برای ارائه مشاوره و نظارت بر اجرای دقیق قوانین در دستگاه‌های اجرایی است که امیدواریم تلاش همه مسئولان موجب گره گشایی در امور مردم شود.