۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85492120
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس کل دادگستری زنجان:حل مشکلات،‌ نیازمند نگاه انقلابی و جهادی است

زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مشکلات مردم با پشت میزنشینی مسوولان حل نمی‌شود و مدیران باید با حضور میدانی و نگاه انقلابی و جهادی برای رفع مسایل و مشکلات جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز سه شنبه در دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه استان به میزبانی فرمانداری شهرستان طارم، افزود: استان زنجان از مدیران توانمندی برخوردار است که باید از توانایی و ظرفیت آنها برای حل مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به مردم و نظام استفاده کرد.

وی با تاکید بر حضور میدانی برای رفع مشکلات مردم، افزود: حضور مسوولان در میدان و میان مردم با اقدام جهادی در حل مشکلات بسیار اثرگذار است .

حجت الاسلام فرجی برحق ادامه داد: برخی مشکلات استان به دست خود مدیران قابل برطرف شدن است و نباید در این موقع منتظر تهران یا سازمان مربوط بود.

وی از حساسیت شورای تامین شهرستان طارم در پیگیری مسایل و تلاش برای رفع مشکلات آب‌بر، گفت: رفع مشکلات مطرح شده در این شهرستان و گزارش مدیران دستگاه های متولی، نیازمند همکاری و همفکری همه دستگاههاست .

این مسوول ادامه داد: شهرستان طارم با توجه به شرایط آب و هوایی و زمین‌های حاصل خیز مستعد رونق تولید در حوزه محصولات کشاورزی است و همه باید برای تحقق این امر تلاش کنند.

در ادامه جلسه، مشکلات لایروبی بستر رودخانه، حفاری های غیر مجاز در حوزه میراث فرهنگی، اصلاح جاده آب‌بر به کوهکن و تسریع در تکمیل و راه اندازی تصفیه خانه شهرک های صنعتی مطرح و بررسی شد.

مدیران برای تحقق شعار سال اهتمام جدی داشته باشند

رئیس کل دادگستری استان زنجان همچنین در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان طارم، افزود: همه مدیران با انجام تدابیر لازم و مطالعه در حوزه اقتصاد مقاومتی در تحقق شعار سال اهتمام جدی کنند.

فرجی برحق با بیان اینکه دشمنان نظام با حساسیت و تلاش شبانه روزی برای بزرگ نمایی مشکلات در کشور تلاش می کنند، اضافه کرد:مقابله با این موضوع نیازمند تلاش مجدانه همه مسئولین در ابعاد مختلف است و امیدواریم مشکلات شهرستان طارم نیز با تلاش مضاعف برطرف شود.

رئیس کل دادگستری زنجان با تاکید بر تلاش مدیران در حوزه اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی برای شتاب در ارائه خدمات، گفت: شهرستان طارم از خاک حاصلخیز و شرایط آب و هوایی چهار فصل برای امر کشاورزی برخوردار است و مدیران باید با توجه به این ظرفیت ها برای پیگیری و حل مشکلات مردم این شهرستان در حوزه اقتصاد و کشاورزی تلاش کنند.

فرجی برحق موضوع ایجاد استخرهای معیشتی در شهرستان طارم را که روشی برای ذخیره سازی آب برای آبیاری در فصل تابستان است اقدام خوب و موثری برای تأمین آب کشاورزان این منطقه ذکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد استخرهای معیشتی اقدام مناسبی در این زمینه است، اظهار داشت: بنا به گزارشهای ارائه شده در برخی مناطق شهرستان برای ایجاد این استخرها مشکلاتی وجود دارد که مدیران متولی برای رفع این مشکلات و کمک به ذخیره سازی به موقع آب تلاش کنند.

این مسوول اضافه کرد: تکمیل پروژه های در حال ساخت شهرستان طارم از جمله تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی آببر در دستور کار قرار گیرد که به گفته مسئولان در مراحل پایانی قرار دارد و تا پایان خرداد سال جاری افتتاح خواهد شد.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به حوزه گردشگری شهرستان طارم، ادامه داد: رعایت مقررات در حوزه گردشگری و تلاش برای توسعه و جذب گردشگر در این شهرستان با توجه به آب و هوا و جاذبه هایی که وجود دارد از مسوولان انتظار می رود.

در پایان جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان مرکز استان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان از تصفیه خانه شهرک صنعتی طارم بازدید و در جریان فرایند ساخت پروژه قرار گرفتند.

شهرستان طارم در شمال استان زنجان واقع شده و با استان‌های گیلان، قزوین و اردبیل همسایه است.

جمعیت این شهرستان با مرکزیت شهر آب‌بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، بیش از ۴۶ هزار نفر اعلام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha