تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰

پردیس- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: قاتل متواری ساکن بومهن که دختر و همسر خود را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مراد صارمی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: قاتل متواری از اتباع ساکن بومهن بود که توسط پلیس آگاهی شهرستان در اصفهان دستگیر شد.

وی ادامه داد: در پی وقوع دو فقره قتل مادر ۱۹ساله و دختر دوماهه در منطقه بومهن که به علت ضربات چاقو و خفگی به قتل رسیده بودند، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کارتیم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: پس از تحقیقات و رصد اطلاعاتی با انجام تحقیقات اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای قاتل متواری در شهر اصفهان شناسایی و با اخذ نیابت قضایی با یک تیم عملیاتی و خبره به محل موردنظرر اعزام شدند.

صارمی ادامه داد: در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل را که در یک باغ مخفی شده بود دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی پردیس انتقال دادند.

وی در خصوص علت و انگیزه قتل ابراز کرد: قاتل فرد ۲۸ساله و از اتباع است که همسر خود را به علت مشکلات خانوادگی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و سپس دختر شیرخوار ۲ماهه خود را با فشردن گلو خفه و به قتل می‌رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس توضیح داد: قاتل پس از ارتکاب این جنایت هولناک متواری شد و در نهایت توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.