سبزوار- ایرنا- امام جمعه «ششتمد» گفت: این شهرستان خراسان رضوی با وجود ظرفیت‌های فراوان، از مشکل نابسامانی شبکه‌های راه ارتباطی و آب آشامیدنی رنج می‌برد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ولی خاکشور روز دوشنبه در نشستی با مدیران این شهرستان افزود: در کنار نیاز منطقه به بهسازی و تعریض راه‌های روستایی، راه مرکز بخش «شامکان» با مرکز شهرستان نیز مشکلاتی را در رفت وآمد مردم این منطقه ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: فرسودگی شبکه انتقال و توزیع آب یکی از مشکلات دیگر مناطق روستایی شهرستان است که اصلاح و نوسازی آن باید در اولویت مسوولان و نمایندگان مجلس قرار گیرد.

امام جمعه ششتمد با اشاره به هفته دولت، گفت: از مدیران و کادر اداری نهادهای اداری شهرستان که با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند، تشکر می کنیم.

حجت الاسلام خاکشور با اشاره به برخی از شاخص های انقلاب اسلامی، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نگاه معنوی و باور به مهدویت تقویت و پررنگ شده است و مخاطبان انقلاب همه مردم جهان هستند و تقابل همه‌جانبه با ظلم و استکبار جهانی از جمله این شاخص‌ها است.

وی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در مسیر انقلاب حضرت مهدی(عج) گامی بزرگ برداشتند و به برکت انقلاب، ایران اسلامی جلوه ای از جامعه مهدوی شده است.

امام جمعه ششتمد گفت: با وجود دشمنی های بی وقفه با نظام جمهوری اسلامی، توفیقات بزرگی در دولت های مختلف حاصل شده و هفته دولت فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و دیدن خدمات مسوولان است.

وی با اشاره به ایده دولت وفاق ملی که از سوی رییس دولت چهاردهم مطرح شده است، افزود: مشارکت پرشور مردم در انتخابات و رای اعتماد مجلس به همه وزیران پیشنهادی دولت، زمینه را برای عملیاتی کردن این ایده و دادن انگیزه‌ به منظور خدمت بیشتر به مردم فراهم کرده است.

شهرستان ششتمد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.