زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

علی محمد نادرخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بهره برداری از این طرح ها جمعیتی افزون بر ۱۱ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی یادآور شد: برای اجرای این طرح ها در مجموع اعتباری بالغ بر ۳۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: بهره برداری از طرح آبرسانی به سایت جدید اداری خرمدره شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث ۲ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۸۰۰ متر خط انتقال و نصب شیرهای تخلیه و آتش نشانی از جمله این طرح ها بود.

وی ادامه داد: طرح تامین آب، احداث خطوط انتقال و شبکه توزیع آب فاز سه شهرک گلدشت خرمدره دیگر طرحی بود که امروز به بهره برداری رسید.

نادرخانی اظهار داشت: برای اجرای طرح تامین آب شهرک گلدشت خرمدره در مجموع ۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی افزود: حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال نیز از دیگر بخش های طرح آبرسانی به شهرک گلدشت بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بهره برداری از حفر و تجهیز یک حلقه چاه و تاسیسات آبرسانی مجموعه ورزشی کارگران خرمدره نیز شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث اتاقک فرمان و بازسازی مخزن ذخیره آب دیگر طرحی بود که به مناسبت هفته دولت در خرمدره افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از پروژه اصلاح شبکه توزیع و بهسازی تاسیسات آبرسانی و توسعه شبکه توزیع در خیابان های جمهوری شرقی، خبرنگار و طالقانی در خرمدره نیز به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال انجام شد.

این مسئول یادآور شد: بهره برداری از خط انتقال و چاه رزرو روستای قلعه حسینیه، خط انتقال و چاه جدید روستای نصیرآباد و آغاز عملیات اجرایی طرح تامین آب شرب خرمدره نیز دیگر طرح هایی بود که به مناسبت هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسید.