اهواز - ایرنا -نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر انجام سفرهای استانی توسط دولتمردان تاکید کرد و افزود: با مدیریت کارتابلی و پشت میزی نمی‌توان مشکلات استان و کشور را حل کرد.

به گزارش ایرنا آیت الله عباس کعبی روز چهارشنبه در شورای اداری خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: خدمات دولت ها جزو سرمایه ملی بوده و باید به صورت مرتب اطلاع رسانی شوند.

وی با بیان اینکه خدمات دولت شهید رییسی ماندگار و پایه‌ای بود افزود: در دولت سیزدهم کارهای بزرگی در کشور و استان انجام شد که جا دارد از تمام کارگزاران استان به ویژه هر ۲ استاندار این دولت در استان تشکر کنم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: "حسینی محراب" به عنوان استاندار خوزستان، با خرد ورزی و دلسوزی تمام از ظرفیت موجود برای توسعه استان استفاده کرد هر چند کار کردن در خوزستتان آسان نیست.

وی عبادت و تلاوت قرآن را جزو شاخص‌ها و اولویت های مدیران دانست و گفت: مدیران و کارگزاران باید نماز خود را در مساجد خوانده و در جلسات قرآنی شرکت کنند چرا که قرآن بالاترین سند حکمرانی نظام جمهوری اسلامی است.

آیت الله کعبی ضمن قدردانی از دست اندرکاران مراسم اربعین امسال گفت: ساختار اربعین بر خلاف حج، مردمی است به این معنی که اداره مراسم اربعین باید توسط مواکب حسینی باشد و دولت ایران و عراق تنها کار تسهیل گری و رفع موانع را برعهده دارند.

وی تقویت ایمان، بصیرت و جهاد حسینی را جزو مهمترین دستاوردهای اربعین بیان کرد و افزود: اگر نام امام‌ حسین (ع) جهانی شود صلح و امنیت هم‌ جهانی خواهد شد لذا ماموریت زیارت اربعین، بسترسازی برای ظهور بوده و باید نام و یاد سیدالشهدا را جهانی کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خب گان رهبری با اشاره به اینکه منشور ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری برای حکمرانی خردمندانه دولت چهاردهم باید سرلوحه کار دولتمردان باشد گفت: کارشناسی خردورزانه، تمرکز بر تولید، حل مشکل گرانی و تورم، آینده نگری و توجه به فضای مجازی و هوش مصنوعی باید انجام در دولت چهاردهم مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان گفت: قانون‌مندی و تربیت مدیران جوان باید مدنظر مسئولان باشد و معتقدیم در استان خوزستان نیروهای خلاق و توانمند زیادی وجود دارند.