نوشهر- ایرنا - امام جمعه نوشهر گفت : پیام انقلاب اسلامی ایران آنچنان قدرتمند بوده که شیاطین را بیدار کرده است و آنان همچنان از گسترش انقلاب اسلامی در جهان وحشت دارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید فضل الله حسینی در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود : بعد از انقلاب اسلامی شیاطین با برخورداری از تمام قدرت های اسلحه، رسانه، تبلیغات به جان انقلاب اسلامی افتادند این در حالی است که یک تمدن جدیدی بنام ایرانی - اسلامی دارد ظهور پیدا می کند.

وی اظهار کرد: آنان با تمام جهات با انقلاب اسلامی در افتاده اند چرا که فهمیدند پیام جهانی انقلاب اسلامی در حال گسترش است و امروز حوزه علیمه قم در تمام قاره های جهان شعبه دارد و فرهنگ اهل بیت (ع) را ترویج می کند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران همچنین خط بطلانی بر دورغگویی هایی شیاطین کشیده است و پنجه خود را روی ریشه های بنیادین فرهنگ غرب که ماتریالیسم بوده فرو کرده است.

خطیب جمعه نوشهر با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با اعضای کابینه دولت چهاردهم یادآور شد: معظم له در این دیدار چند رهنمود کلیدی را مطرح فرمودند که باید سرلوحه برنامه های دولت چهاردهم باشد که " توجه به داشته های خود، رجوع به کارشناس، اولویت بندی برنامه ها، پیوست عدالت برای همه برنامه ها و طرح ها، امید نبستن به دشمن، استفاده از نیروهای کارآمد، حکمرانی قدرتمند در فضای مجازی و دستیبابی به هوش مصنوعی "از جمله این محورها است.

وی با تاکید بر ضرورت دستیابی ایران اسلامی به هوش مصنوعی بیان کرد : فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد هوش مصنوعی حرف نو بوده و پیش بینی آینده است که باید مورد توجه جدید مسوولان امر قرار بگیرد.

حسینی در بخش دیگری به جنگ غزه اشاره کرد و گفت : دنیا همچنان منتظر پاسخ ایران اسلامی است که این پاسخ قدرتمندانه با همراه جبهه مقاومت انشاالله تحقق پیدا خواهد کرد و مردم نیز شکل جدیدی از پاسخ به رژیم صهیونیستی را خواهد دید.

وی به برپایی میز خدمت در نمازجمعه اشاره و اضافه کرد : اقشار مردم باید از این فرصت پیش آمده در نمازجمعه بهره وافر ببرند و با حضورشان در این مجموعه بتوانند علاوه بر بهره مندی از برکات نماز؛ بتوانند مشکلاتشان را هم برطرف کنند.