فرماندار نوشهر: حضور گسترده در انتخابات اقتدار ایران را در جهان افزایش می‌دهد

نوشهر- ایرنا- فرماندار شهرستان نوشهر گفت : حضور گسترده ملت در انتخابات مجلس شورای و خبرگان رهبری اقتدار نظام اسلامی را در جهان افزایش می دهد.

به گزارش ایرنا، رستم زرودی در نمازجمعه این هفته نوشهر با تبریک آغاز دهه مبارک فجر افزود : مشارکت مردم یکی از مهمترین موضوعات و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات است که مردم ولایتمدار ما با حضورشان در این رویداد سیاسی انجام وظیفه می کنند.

وی اظهارداشت: هرچقدر حضور گسترده در انتخابات داشته باشیم به طور قطع اقتدار انقلاب اسلامی در دنیا به نمایش گذاشته می شود چرا که دشمنان ما نظام اسلامی را بر اساس حضور مردم در انتخابات می سنجند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در باره انتخابات به چهار راهبرد "رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت " اشاره فرمودند که آنچه بر عهده ملت است مشارکت انتخاباتی است که بسیار مهم است.

مقام عالی دولت در شهرستان نوشهر تصریح کرد : امروز جمهوری اسلامی به درجه ای از اقتدار رسیده است که توطئه های دشمنان هیج خدشه ای در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

زرودی، احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، اجرای تعرفه خدمات پرستاری، رتبه بندی معلمان را از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت : دولت مردمی سیزدهم تاکنون اقدامات بسیاری مهمی رادر همه جای کشور پیگیری و به ثبت رسانده است.

وی بیان کرد : دولت فقط در شهرستان نوشهر بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش های مختلف اجرایی کرده و این توجهات همچنان ادامه دارد.

فرماندار نوشهر با بیان این که اقتدار جمهوری اسلامی امروز بر کسی پوشیده نیست، گفت: اقتدار و صدور انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف یکی از دستاوردهای مهم انقلاب بوده که اکنون در حوزه های دفاعی و نظامی جزء چند کشور برتر جهان هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha