شهرکرد- ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد گفت: دولت چهاردهم با کار جهادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم، جواب اعتماد ملت ایران را به خوبی پاسخ دهد و امور کشور را به خوبی اداره کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد اظهار داشت: این نظام بر پایه مردم‌سالاری دینی و بر مبنای ولایت فقیه شکل گرفته است و باید در محدوده قوانین نوشته شده و برآمده از فرهنگ اسلام، کشور را مدیریت و اداره کرد.

وی با تبریک هفته دولت تصریح کرد: تمامی دولت‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به جز دولت موقت، خدمات شایسته‌ای را تقدیم نظام اسلامی کردند و بابت همه این تلاش‌ها قدردان هستیم و اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، اقدامات و خدمات و کارهای خوبی در کشور انجام شده است و قابل مقایسه با قبل نیست.

امام جمعه موقت شهرکرد اضافه کرد: کسانی که سن‌شان اقتضا می‌کند تفاوت‌ها را به خوبی درک می‌کنند و نمونه این خدمات را می‌توان در دولت سیزدهم مشاهده کرد.

فاطمی یادآور شد: در خصوص اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران می‌توان روزها و ساعت‌ها صحبت کرد اما به طور خلاصه می‌توان گفت که نظام اسلامی کارنامه درخشانی از خود برجا گذاشته است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، فعالیت و خدمات آیت‌الله رئیسی را با امیرکبیر مقایسه کردند از همین رو نباید تلاش‌های شبانه‌روزی دولت و کارگزاران وی نادیده گرفته شود و بی‌انصافی نشود و در استان ما طی سفر اول و دوم خدمات خوبی ارائه شد و به طور نمونه مشکل آب استان در این دولت برطرف شد.

امام جمعه موقت شهرکرد ارزیابی بهره‌وری قوانین را خواستار شد و گفت: قوانینی در کشور وضع می‌شود که بی‌شک باید نتایج مطلوبی داشته باشد اما گاهی برخی قوانین در کنار اصلاح برخی جوانب، به جنبه‌های دیگر ممکن است آسیب وارد کند که باید این قوانین شناسایی و درصدد اصلاح آن برآمد.

فاطمی افزود: فرصت طلایی در اختیار دولت چهاردهم قرار گرفته است و این دولت باید جواب اعتماد مردم، حمایت رهبر معظم انقلاب و همراهی مجلس را به خوبی بدهد و درصدد اصلاح امور و رفع تنگناها باشد.

وی در خصوص سیاست خارجی نیز گفت: در این خصوص باید گفت نباید نگران باشیم و دولت بر مبنای نرمش قهرمانانه و با رعایت خط قرمزها امور را پیش می‌برد.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: منویات رهبر معظم انقلاب، قانون اساسی و میراث امام راحل و خون شهدا خط قرمز ما هستند و کسی حق ندارد تخطی کند.

به گزارش ایرنا، پیش از خطبه‌های نماز جمعه دستگاه های اجرایی استان با برپایی نیز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.