امام جمعه موقت شهرکرد: مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را به همراه دارد

شهرکرد- ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد با دعوت آحاد مردم به مشارکت و حضور در حداکثری در انتخابات گفت: مشارکت بالا در این عرصه اقتدار و عظمت نظام را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) افزود: توصیه می‌شود نامزدهای انتخاباتی، طرفداران آنها و عموم ملت و دلسوزان کشور در وهله اول به دنبال تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات باشند.

وی ادامه داد: موضوع مهم دیگری که در مرحله بعد باید به آن توجه داشت، انتخاب فرد اصلح است که در این خصوص نیز الگوهای شایسته‌ای نظیر شهید رجایی و شهید آیت الله رئیسی را در اختیار داریم.

امام جمعه موقت شهرکرد با تاکید بر اینکه تقویت جمهوری اسلامی، تقویت اسلام است تصریح کرد: باید در این عرصه مشارکت بالا و بهترین انتخاب را داشته باشیم.

فاطمی با اشاره به هجمه‌هایی که از سوی دشمن متوجه دولت سیزدهم و آیت‌الله رئیسی بود، یادآور شد: شهادت مظلومانه آیت‌الله رئیسی فضا را تطهیر و نورانی و ذهن‌ها را آگاه کرد.

وی در ادامه با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر اظهار داشت: غدیر یادآور واقعه‌ای است که در آن دین کامل می‌شود و پیامبر در چنین روزی جانشین خود را انتخاب می‌کند.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) با معرفی امام علی (ع) به عنوان امام و پیشوای مسلمانان عنوان کردند که بعد از این واقعه دین را بر مسلمانان تکمیل کردم و در روز غدیر خم آیه اکمال دین نازل می‌شود.

فاطمی تصریح کرد: بیش از ۱۲ هزار نفر در روز واقعه غدیر خم حاضر و شاهد بودند که حضرت محمد(ص) امام علی (ع) را به عنوان جانشین خود انتخاب کرد.

امام جمعه موقت شهرکرد به مناسبت‌های پیش روی کشور نیز اشاره کرد و گفت: یکم تیر ماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است که که آرزوی توفیق فعالان این عرصه در مسیر تحقق معنویات رهبر معظم انقلاب را داریم.

فاطمی ادامه داد: همچنین هفته قوه قضاییه را در پیش داریم و در هفتم تیر ماه شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در حزب جمهوری اسلامی رقم خورد.

وی به حادثه ششم تیر سال ۶۰ نیز اشاره کرد و گفت: در ششم تیر منافقین قصد به شهادت رساندن رهبر معظم انقلاب را داشتند اما خداوند اراده دیگری کردند و معظم‌له را برای اسلام حفظ کردند.

به گزارش ایرنا، هشتم تیرماه چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha