رشت - ایرنا - مدیر حج و زیارت گیلان گفت: نامنویسی از متقاضیان استان برای اعزام به سفر معنوی حج مفرده از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود و مشمولان باید با مراجعه به سایت مربوطه نیست به نامنویسی اقدام کنند.

وحید اسکندری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح چگونگی مراحل ثبت‌نام از سوی متقاضیان ودیعه‌گذار عمره مفرده استان اظهار کرد: متقاضیان در گیلان برای اعزام به حج مفرده از ساعت ۱۰ صبح فردا (سه‌شنبه) باید نسبت به تکمیل اطلاعات و انتخاب کاروان خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری عمره دارای اولویت تشرف از یک تا ۱۸۰ در نوبت نخست ثبت‌نام قرار دارند اضافه کرد: متقاضیان تشرف در عمره سال گذشته که پس از ثبت‌نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت کرده اما به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نشده‌اند، وجوه آنان به صورت سیستمی عودت و اولویت آنان پایدار شده‌است.

اسکندری بیان کرد: متقاضیان ودیعه‌گذار با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی https://my.haj.ir و تکمیل و بروزرسانی اطلاعات، تشکیل گروه و در صورت همراهی خانواده و بستگان انتخاب کاروان اقدام و یا به یکی از دفاتر و شرکت‌های خدمات زیارتی در سطح استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری عمره دارای اولویت تشرف از یک تا ۱۸۰ در نوبت نخست ثبت نام قرار دارند افزود: متقاضیان تشرف در عمره سال گذشته که پس از ثبت‌نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت کرده اما به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نشده‌اند، وجوه آنان به صورت سیستمی عودت و اولویت پایدار شده‌است.

مدیر حج و زیارت گیلان اظهار کرد: اعزام متقاضیان عمره مفرده و واجدین شرایط تشرف هفتم مهرماه امسال انجام می‌شود ضمن اینکه نوبت‌های بعدی سفر عمره مفرده نیز تا پایان زمان عمره (تاریخ و نحوه ثبت‌نام) اطلاع‌رسانی خواهد شد.