مشهد- ایرنا- اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان نیشابور با هدف پیگیری مطالبات این عرصه روز شنبه پس از انتخابات درون حوزه‌ای راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه «ابوالقاسم محمدی» به سمت رییس هیات رییسه، «سعید نصرآبادی» به سمت نایب رییس، «جلال اسحاقی» به سمت دبیر، «علی حصاری» خزانه دار، «ابوالفضل کرباسی شرق» به عنوان عضو و «عباس زرگرانی» به عنوان بازرس برای مدت چهار سال انتخاب شدند.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: پس از تعیین اتحادیه های سه گانه صنفی شامل اتحادیه های زراعت، باغبانی و دامپروری و انتخابات هیات رییسه و بازرس، این هیات کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.

علی مبارکی افزود: برای کسب موفقیت بیشتر اقدامات اتاق اصناف کشاورزی باید برنامه‌ محور و بر مبنای فرصت ها، قوت‌ها و مستند بر قوانین و مقررات باشد، موفقیت بخش کشاورزی در گرو برنامه‌ریزی بوده و حرکت بدون نقشه راه، منتهی به شکست است.

وی بیان کرد: هویت‌بخشی به فعالان بخش کشاورزی و دفاع از حقوق و منافع صنفی و حرف ها و پیگیری مطالبات قانونی و صنفی شاغلان بخش کشاورزی از وظایف مهم اتاق اصناف کشاورزی است.

حسین ابراهیمی، رییس اداره تعاون روستایی نیشابور نیز در این زمینه اظهار کرد: اتاق اصناف کشاورزی نقش مهمی در پیگیری مطالبات کشاورزی و دامپروری دارد و بازوی توانمند بخش کشاورزی است.

نیشابور در فاصله ۱۳۰ کیلومتری مشهد واقع شده است.