کاشان - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و دستور هیات دولت مقرر شد سازمان راهداری ۲۰ هزار میلیارد ریال برای ایمن‌سازی آزادراه امیرکبیر سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش ایرنا، مصطفی معینی دوشنبه شب در نشست خبری افزود: این رقم شامل ۱۰ هزار میلیارد ریال برای مسیر قم - کاشان و ۱۰ هزار میلیارد ریال نیز برای مسیر کاشان - اصفهان است.

وی اظهار کرد:بیمارستان بقیه‌ الله الاعظم(عج) کاشان ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد،امسال برای این بیمارستان سه هزارو ۶۷۰ میلیارد ریال بودجه اختصاص می‌دهد.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش گفت:خبرنگاران چشم ، گوش و زبان جامعه بوده و در توسعه منطقه و امیدآفرینی در جامعه تاثیرگذار هستند.

معینی افزود: طبق قانون باید هر ۱۰ سال ۲۰ کرسی نمایندگی به مجلس اضافه شود،حوزه های انتخابیه که شامل ۲ شهرستان هستند مثل حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل اگر هر شهرستان یک نماینده مستقل داشته باشد،رسیدگی امور راحت تر می شود.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل بیان کرد: فرمانداری کاشان ویژه است و باید اختیارات بیشتری از طرف استان به این فرمانداری تفویض شود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.