آستارا - ایرنا - مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: تیم فوتبال شهرداری آستارا آماده برگزاری دیدار امروز مقابل سایپای تهران است.

صادق پور حنیفه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: اقدامات لازم برای برگزاری بازی امروز انجام شده و مجوزهای لازم برای برگزاری بازی در زمین ورزشگاه وحدت آستارا گرفته شده است.

وی با بیان‌ اینکه اعتقاد و باور هیات فوتبال استان آن است بازی‌های شهرداری در استادیوم وحدت برگزار شود، افزود: بر این اساس اداره کل ورزش و جوانان گیلان زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده چنانکه نورافکن و سکوی تماشاگران استادیوم وحدت راه اندازی شده و سکوی دوم جایگاه تماشاگران نیز تکمیل و اضافه شده است.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری آستارا با اشاره به اینکه سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌ها در استادیوم وحدت ایرادات و نواقصی را مطرح کرد و برگزاری مسابقات تیم فوتبال شهرداری و میزبانی این تیم در آستارا را منوط به برطرف کردن آنها کرده بود، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استانتا آغاز بازی‌ها شرایط را برای میزبانی فراهم کرده تا تماشاگران پرشور آستارایی بار دیگر از نزدیک شاهد بازی‌ها تیم‌شان باشند.

پورحنیفه بیان کرد: چهارده نفر از بازیکنان تیم شهرداری آستارا کارت بازی را دریافت کرده اند و امروز به بازی می‌رسند و در تیم حضور خواهند داشت و از هفته آینده تیم بصورت کامل می تواند در اختیار سرمربی باشد.

تیم‌های فوتبال شهرداری بندرآستارا و سایپای تهران در چارچوب دیدار هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال ایران از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه در ورزشگاه وحدت آستارا برابر هم صف‌آرایی می کنند.

پس از الزام سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر فروش الکترونیکی بلیت بازی‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران (در صورت‌ عدم فروش الکترونیکی بازی‌ها بدون حضور تماشاگر خواهد بود)، سامانه فروش بلیت با مساعدت ریاست هیات فوتبال گیلان ایجاد شد و بلیت این دیدار در دسترس هواداران پرشور قرار گرفته است.

هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی هیات فوتبال گیلان به نشانی https://shop.footballguilan.com دریافت کنند، همراه داشتن کارت ملی و اصل بلیت یا فایل الکترونیکی آن (در تلفن همراه) برای ورود به ورزشگاه الزامی است.

در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام بازی های رفت و برگشت، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را برای سال ۱۴۰۴ کسب خواهند کرد. تیم های فوتبال شهرداری بندر آستارا و داماش گیلان نمایندگان استان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران هستند.