۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۲
کد خبر: 85573081
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مشکلات میزبانی تیم فوتبال شهرداری آستارا رفع می شود

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: با پیگیری های در حال انجام و رفع ایرادات زمین بازی و سایر دغدغه های سازمان لیگ، میزبانی تیم فوتبال شهرداری آستارا تحقق پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شهاب زاده روز دوشنبه در جلسه ای که با حضور مسئولین ورزشی و مالک تیم فوتبال شهرداری آستارا برگزار شد، اظهارکرد: رفع ایرادات ورزشگاه وحدت شامل نصب چمن مصنوعی باکیفیت و روشنایی از شروط سازمان لیگ‌برای میزبانی تیم شهرداری آستارا می باشد و پیگیر حل این مشکل هستیم.

وی افزود: به زودی عوامل سازمان لیگ برای بازدید نهایی در ورزشگاه وحدت آستارا حضور می یابند و مسئولان شهرستانی و استانی یک هفته فرصت دارند تا نسبت به رفع ایرادت سخت افزاری باشگاه اقدام کنند.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بیان‌ کرد: امسال بازی بر روی چمن طبیعی جزو الزامات نیست اما چمن مصنوعی فعلی ورزشگاه وحدت آستارا نیز مورد تایید نبوده و در صدد رفع این مشکل هستیم و سکوی تماشاگران و روشنایی که جزء ملزومات میزبانی است را رفع خواهیم کرد.

شهاب زاده ادامه داد: بخش خصوصی هم منتظر تعیین تکلیف میزبانی تیم است تا نسبت به خرید سهم ۵۱درصدی شهرداری اقدام کند و در عمل این تیم بصورت ۱۰۰ درصدی و کامل توسط بخش خصوصی مدیریت شود.

وی خاطرنشان کرد: مالک باشگاه فوتبال شهرداری آستارا اقدامات لازم در جهت مزایده را انجام داده است و در خصوص رفع نیازهای تیم پای کار می باشد و اقدامات خوبی در جهت جذب بازیکن و هر آنچه سرمربی تیم نیاز دارد را انجام می دهد.

فرماندار شهرستان آستارا عنوان کرد: تمرین تیم با بازیکنان بومی و امید و نیز تعدادی از بازیکنان تستی و مد نظر کادر فنی آغاز شده و بصورت جدی از شنبه وارد اردوی آماده سازی و تمرینات بدنسازی پیش فصل در آستارا خواهیم شد.

شهاب زاده تاکید کرد: با همیاری و همکاری همه مسئولان ورزشی و پیشکسوتان این رشته در جهت رفع مشکلات و معضلات تیم فوتبال شهرداری آستارا گام برمی داریم و انشاالله به زودی نتیجه این اقدامات تاثیرگذار را مردم و طرفداران پورشور این تیم خواهند دید و به مردم قول می دهیم که نخواهیم گذاشت دغدغه ای متوجه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم وجود داشته باشد.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته پایانی فصل گذشته لیگ دسته اول موفق شد سهمیه خود را در این لیگ حفظ کند .

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله حدود ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha