اردبیل-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در آستانه بازگشایی مدارس، بر همکاری دستگاه‌های مرتبط اعم از آموزش‌وپرورش، شهرداری و پلیس راهور برای مدیریت ترافیک و کنترل عبور و مرور در داخل شهرها تأکید کرد.

به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل سیدکمال‌الدین میرجعفریان روز دوشنبه در نشست هماهنگی برای کنترل ترافیک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌گرفته زمان ورود و خروج دانش‌آموزان از مدارس و کارمندان از ادرات تداخلی صورت نمی‌گیرد.

وی با تاکید بر هماهنگی دستگاههای مرتبط برای عبور و مرور روان دانش آموزان گفت: تمامی مدارس باید اجازه دهند سرویس‌های دانش‌آموزان به داخل حیاط مدرسه در صورت وجود فضا، وارد شوند و دانش‌آموزان را پیاده یا سوار کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین با تاکید بر لزوم هماهنگی و آمادگی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای برای تأمین سرویس دانش‌آموزان بین روستاها گفت: در صورت مراجعه دانش‌آموزان یک روستا به مدارس سایر روستاها باید خودروهای مورد نیاز دانش آموزان تامین شود.

در این نشست درباره شیوه بازگشایی مدارس و برنامه‌های متمرکز استانی و مناطق و نواحی زنگ شکوفه‌ها، غنچه‌ها، جوانه‌ها، اول مهر، نماز و زنگ ایثار و مقاومت تبادل نظر شد.

در این نشست مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل هم گزارشی در زمینه اقدامات انجام شده در قالب پروژه مهر و آمادگی مدارس در آستانه مهرماه ارائه کرد.