تهران- ایرنا- یک رسانه صهیونیستی، اقدام رژیم صهیونیستی در منفجر کردن شماری از دستگاه های ارتباطی (پیجر) در لبنان را بازدارنده یا عامل تغییر رویکرد مقاومت لبنان در قبال این رژیم و تغییر دهنده قواعد بازی ندانست.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» امروز چهارشنبه در گزارشی درباره انفجار دستگاه های ارتباطی در لبنان، این اقدام را برای جلوگیری از حملات مقاومت لبنان، بازدارنده ندانست.

یدیعوت آحارنوت با اشاره به تاکید حزب الله لبنان بر حمایت از مقاومت فلسطین تا توقف جنگ علیه نوار غزه، نوشت: عملیات انفجار پیجرهای نیروهای حزب الله در روز سه شنبه، قواعد بازی را عوض نخواهد کرد.

این رسانه صهیونیستی، آوارگی ده ها هزار صهیونیست ساکن شمال سرزمین های اشغالی در مرز با لبنان را یادآور شد و افزود: عملیات روز سه شنبه علیه حزب الله، امنیت لازم برای بازگشت اسرائیلی ها (صهیونیستها) به مناطق شمالی (فلسطین اشغالی) را ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان صبح امروز چهارشنبه در بیانیه ای با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی عزم نیروهای مقاومت برای جهاد را دوچندان می کند، افزودکه رژیم اشغالگر، به خاطر این جنایت تاوان سختی خواهد داد.

این بیانیه افزود: این جنایت عزم ما را برای گام برداشتن در مسیر جهاد دوچندان خواهد کرد.

مقاومت اسلامی لبنان با تسلیت به خانواده های شهدا و درخواست شفای عاجل از خداوند متعال برای زخمی های جنایت روز سه شنبه رژیم صهیونیستی از طریق منفجر کردن وسایل ارتباطی (پیجرها) در لبنان تاکید کرد: ما همانند روزهای گذشته به عملیات پشتیبانی از غزه و مقاومت آن و دفاع از لبنان و ملت و حاکمیت آن ادامه خواهیم داد. این مسیر ادامه دارد و جدا از حساب سختی است که دشمن جنایتکار به خاطر کشتار روز سه شنبه علیه ملت و مجاهدان ما خواهد پرداخت.

رژیم صهیونیستی دیروز سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه تعدادی از دستگاه های دریافت پیام (پیجر) در لبنان را منفجر کرد.

حزب الله لبنان روز سه شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در بیانیه ای اعلام کرد: حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز سه‌شنبه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام (پیجر) که توسط تعدادی از کارگران واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله مورد استفاده قرار گرفته بود، «به شکل مبهمی منفجر شدند». ‌

منابع خبری گزارش دادند که درپی این جنایت ۱۱ نفر در لبنان شهید و چهار هزار نفر دیگر زخمی شدند. وزیر بهداشت لبنان صبح امروز چهارشنبه در آخرین آمار خود اعلام کرد که هم اکنون حدود ۳ هزار مجروح در بیمارستان های لبنان هستند.