۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85600933
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حملات ترکیبی حزب‌الله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین + فیلم

تهران- ایرنا- منابع رسانه‌ای از حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، خبرگزاری شهاب در این باره اعلام کرد که آژیرهای خطر در مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی و به ویژه شهرک «کریات شمونه» به صدا درآمده است.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که حزب‌الله با انجام یک حمله موشکی و پهپادی همزمان شهرک‌های تخلیه نشده در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از وقوع آتش‌سوزی در کریات شمونه در پی حمله ترکیبی حزب‌الله منتشر کردند.

این حملات پس از آن انجام شد که رژیم صهیونیستی دیروز سه‌شنبه در اقدامی جنایتکارانه تعدادی از دستگاه های دریافت پیام (پیجر) در لبنان را منفجر کرد.

حزب الله لبنان نیز سه شنبه در بیانیه نخست خود در این باره اعلام کرد: حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز سه‌شنبه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام (پیجر) که توسط تعدادی از کارگران واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله مورد استفاده قرار گرفته بود، به شکل مبهمی منفجر شدند.

وزارت بهداشت لبنان نیز اعلام کرد که درپی این جنایت ۱۲ نفر در لبنان شهید و حدود ۲۸۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

حزب‌الله لبنان صبح امروز نیز در آخرین بیانیه خود با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی عزم نیروهای مقاومت برای جهاد را دوچندان می کند، اعلام کرد که رژیم اشغالگر، به خاطر این جنایت تاوان سختی پس خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha