تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق اماکن خصوصی و معابر شهریار خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ"پیمان فتاحی" روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ جعفریه با انجام اقدامات فنی و پلیسی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه موفق به دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی شدند.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: متهم سابقه دار بوده و در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و تحویل متهم به مرجع مرجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد: هشدارها و توصیه های پلیس را جدی گرفته و با انجام اقدام های پیشگیرانه ساده از سرقت اماکن خصوصی و ...توسط سارقان و مجرمان جلوگیری کنند.

جمع آوری ۵۵ معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در بهارستان

سرهنگ"مجید عسکری نیا" فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: طرح آرامش در شهر با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب و به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان بهارستان به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی با رعایت موازین شرعی و قانونی با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها ۵۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان بهارستان جمع آوری و جهت ترک اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با ادامه این طرح ها با هدف بهبود وضعیت این افراد با تمام توان پیگیر و آماده خدمت گذاری می باشد.