نوشهر- ایرنا- امام جمعه نوشهر بازگشایی مدارس را به دست اندرکاران تعلیم و تربیت تبریک گفت و اظهار کرد: همه وزارتخانه ها موظفند به لحاظ کمی و کیفی به آموزش و پرورش خدمت و در این نهاد آموزشی کشور سرمایه گذاری کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدفضل الله حسینی در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود : رهبر معظم انقلاب فرمودند هزینه کردن برای آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است بنابراین همه وزارتخانه ها باید در این بخش سرمایه گذاری کنند.

وی اظهارداشت : سرمایه گذاری به خاطر این است که دانش آموزان و فرزندانمان در این نهاد مهم تربیت می شوند که بزرگترین سرمایه به اعتقاد کارشناسان سرمایه انسانی است در آموزش و پرورش برای آن ها برنامه ریزی می شود تا در آینده بتوانند در حوزه های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی کشور نقش آفرینی کنند.

وی در بخش دیگری با اشاره به آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس باید تا ابد معرفی بشود چرا که این جنگ، جنگ مواحدان علیه شیاطین بود و از شرق و غرب صدام را حمایت کردند که هدفشان از بین بردن انقلاب نوپای اسلامی بود.

خطیب جمعه نوشهر یادآور شد: آنان هدفشان این بود که جلوی صدور انقلاب اسلامی را بگیرند غافل از این که انقلاب اسلامی انقلاب فکر و اندیشه است که با اسلحه نمی شود جلوی صدور آن را گرفت.

حسینی تصریح کرد : همانطوری که امروز شاهد هستیم انقلاب اسلامی به همه جای جهان حتی به امریکای لاتین و خود ایالات متحده امریکا نیز صادر شد و جنبش های وال استریت در امریکا از جمله پیام های صدور انقلاب اسلامی بوده است.

وی با تاکید بر این که سیاستمداران کشور ما باید در نحوه کاربرد کلمات در سخنانشان نهایت دقت را داشته باشند، اضافه کرد : سیاستمداران ما چون نماینده نظام جمهوری اسلامی ایران هستند باید خیلی با احتیاط حرف بزنند و صحبت کنند چرا که لبخند و اخم و تکان دادن دست آنها پیام دارد و باید مراقب باشند چون دنیای امروز دنیای دیپلماسی است روی حرف سیاستمداران حساب باز می کنند.

امام جمعه نوشهر همچنین به حادثه لبنان اشاره و اضافه کرد : حادثه دلخراش لبنان دل همه ما را به درد آورد که در این حادثه تروریستی سایبری که توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفت دهها نفر کشته و هزاران نفر زخمی شدند.

وی گفت : این حادثه در واقع جنگ سایبری تروریستی بود و این واقعه نشان داد که اوضاع و احوال جهان دارد تغییر می کند که به یاری خداوند این اتفاقات به نفع جبهه مقاومت خاتمه یابد.