۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85286495
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت نوشهر: حملات رزمندگان فلسطینی مستکبران دنیا را رسوا کرد

نوشهر - ایرنا - امام جمعه موقت نوشهر گفت: حملات رزمندگان فلسطینی یکی از امدادهای مهم الهی بوده که رسوایی مستکبران دنیا را به دنبال داشته است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود : امروز فرعونیان و نمرودیان زمان دارند چهره مظلومانه از خودشان و از رژیم اسراییل نشان می دهند که رهبر معظم انقلاب فرمودند این رژیم را هر شکلی ببینید مظلوم نیست.

وی با اشاره به حمایت کشورهای استکباری از صهیونیست های اشغالگر اظهارداشت: این کشورها ذره ای از انسانیت نبرده اند اما کشورهای مسلمان و عربی باید هوشیار باشند چرا که آنها به برخی از کشورهای مسلمان می خندند که منفعل هستند، صهیونیست های وحشی همچنان به کشتار مردم و کودکان غزه ادامه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: ای کشورهای امریکا ، انگلیس ، فرانسه و آلمان و اسراییل فکر نکنید بمب بر سر مردم مظلوم فلسطین می ریزید پهلوان جنگ هستید شما خیلی بدبخت و ذلیل هستید که بیمارستان را راکت می زنید و بیماران را شهید می شوند.

خطیب جمعه موقت نوشهر در بخش دیگری به تمدید توقیف دارایی های ایران توسط امریکا اشاره و اضافه کرد: سردمداران امریکا دشمنی شان را به اوج رساندند آنگاه شما می خواهید ما تسلیم بشویم اما کور خواندید ، هیچگاه ما دست روی دست شما نمی گذاریم چرا که دهه ها است از اسارت شما رهایی یافتیم.

آل حبیب ادامه داد : این وحشی ها اموال مردم از کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران را بلوکه می کند که در واقع دزدید هستند و یک عده ای نیز در داخل دل می دهند و قلوه می گیرند و واکنش این عده را نیز در ارتباط با جنگ غزه می بینیم.

وی اضافه کرد : در اوایل انقلاب اسلامی این همه ترور ، بمب گذاری و مردم را کشتند و هشت سال دنیای استکبار به جنگ کشور ما آمدند و تحریم ها و فتنه ها ادامه یافته است اما هیج غلطی نتوانستند بکنند و ملت ایران در این مدت امدادهای الهی را حس کردند و امروز در این انقلاب کسی تشکیک بکند مشخص است که در این انقلاب نبوده است.

وی با اشاره به گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی و با تاکید بر ترویج بیش از پیش این مهم در جامعه تاکید کرد : کتاب باید در زندگی مان بیاید و حضور در شبکه های اجتماعی نباید ما را از کتابخواندن غافل و دور کند.

امام جمعه موقت نوشهر: حملات رزمندگان فلسطینی مستکبران دنیا را رسوا کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha