کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: اقدام اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در ترور دست جمعی تعدادی از شهروندان کشور لبنان نشانه اوج استیصال و درماندگی این رژیم است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم(عج) این شهر افزود: در هفته اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اقدام به ترور جمعی در لبنان از طریق پیامگیر کرد و هرچند این امر موید غفلت از نفوذ است اما بطورکلی اکنون اسرائیل در وضعیت ضعف قرار دارد.

وی اظهار کرد: در داخل اسرائیل با تخلیه اطلاعاتی مراکز نظامی، رژیم غاصب دچار استیصال شده است و ۲۸ کشور نیز شبکه موساد را در درون خود نابود کرده‌اند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: در داخل مناطق اشغالی، کارخانه‌های متعددی منفجر شده و دانشگاه‌های آنها در حالت اغماست و نمی‌دانند سال تحصیلی جدید را چگونه شروع کنند چرا که وعده نظام اسلامی برای انتقام سخت، قطعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از نظر اقتصادی هم شرایط سختی دارد و یمن، کشتی‌رانی به بنادر اسرائیل را مختل کرده است.

خطیبه جمعه کاشان همچنین گفت: روز گذشته در همایش علمی حضرت علی بن امام محمدباقر باقر(ع) عرض کردم که مردم منطقه کاشان هم تحریک احساسات و هم علم خود را از علی بن امام محمدباقر(ع) گرفتند یعنی آن حضرت، حوادث عاشورا و نحوه شهادت حضرت علی اصغر(ع) و علی اکبر(ع) و اسارت آل‌الله را از پدرشان شنیده و به مردم این دیار منتقل کردند.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: مردم منطقه کاشان مفتخرند که هم عملشان از آب زلال امامت است و هم حوادث عاشورا را بطور مستقیم و با یک واسطه از معصوم(ع) دریافت کردند.

امام جمعه کاشان گفت: در کنگره دیروز به نیابت از مردم کاشان به آقای قالیباف عرض کردم که از شما امکانات نمی‌خواهیم اما از شما بعنوان رییس مجلس و ۲ قوای دیگر برای منطقه کاشان شامل شهرستان‌های آران و بیدگل، نطنز نگاه ویژه می‌طلبیم و این مهم توسط مجلس شورای اسلامی قابل تحقق و تحصیل است.

وی اظهار کرد: در کنگره علمی حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) ۱۲۰ مقاله علمی دریافت شده بود که از این تعداد ۳۲ مقاله برگزیده شد.