تهران - ایرنا- یک مقام صهیونیست با اشاره به اصابت هزاران موشک به شمال فلسطین اشغالی و منطقه جولان اشغالی سوریه از صبح امروز جمعه تاکنون گفت که حزب الله لبنان ترسی از رژیم صهیونیستی ندارد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های عربی، «روی کیلنر» رئیس شورای منطقه ای جولان اشغالی سوریه بعد از اصابت دهها موشک به مرکز منطقه اشغالی جولان گفت: حزب الله از ما نمی ترسد.

او با انتقاد از عملکرد کابینه رژیم صهیونیستی و خطاب به اعضای آن گفت: افزودن شمال (فلسطین اشغالی) به اهداف جنگ کافی نیست، بلکه باید فوراً برای بازگرداندن امنیت به ساکنان (صهیونیست در) شمال اقدام کنند.

این مقام صهیونیست گفت: بعد از ظهر امروز جمعه، مرکز بلندی‌های جولان زیر آتش است و ده‌ها هزار نفر از ساکنان در معرض تهدید موجودیت خود و بلاتکلیفی قرار دارند.

به گفته رسانه های رژیم صهیونیستی، از صبح امروز تاکنون بیش از ۲۰۰ موشک به اهداف صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی سوریه شلیک شده است. حدود ۱۵۰ فروند از آنها به سمت کوه میرون و اطراف آن بوده است.

حزب الله لبنان امروز جمعه در بیانیه های خود از حملات جداگانه علیه مقرهای فرماندهی و مراکز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده است.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از ۴ هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی انفجارهای اخیر در لبنان را محکوم و برلزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان نیز روز پنجشنبه در سخنانی گفت که رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر خود در لبنان، همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان سختی خواهد پرداخت.