۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85602165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراکز حقوق بشری به سکوت در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی پایان دهند

بوشهر_ایرنا_ امام جمعه بوشهر گفت: حمله تروریستی رژیم صهیونیستی از طریق پیجرها و وسایل ارتباطی به لبنان محکوم است و نهادهای بین‌المللی و به‌ویژه مراکز و کشورهای مدعی حقوق بشر باید به سکوت و بی‌تفاوتی خود در برابر این رژیم منحوس پایان دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: رژیم منفور صهیونیستی باید بداند که از خط قرمزها عبور کرده و به‌زودی شکست خواهد خورد که این شکست در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب در جمع ورزشکاران افزود: اسلام یک حقیقت بنیادین در نظام فکری دین اسلام است و دشمن همواره در تلاش برای تخریب این تفکر تلاش می کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: وحدت مایه قدرت است و جایی که همدلی و وحدت وجود دارد، دشمن نیز راه به جایی نمی‌برد.

صفایی بوشهری افزود: دشمن در تلاش است تا در کشورهای اسلامی تفرقه و نفاق ایجاد کند و از این طریق راه را برای شکست این کشورها فراهم سازد، در چنین شرایطی، وحدت اسلامی یک راهبرد و حقیقت در نظام فکری دین مبین اسلام است.

وی ادامه داد: ورزشکاران در رابطه با اخلاق و حفظ هویت دینی و ملی باید اهتمام جدی داشته باشند و از آن‌ها حمایت مؤثر صورت گیرد.

صفایی بوشهری با تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امید است مراکز دینی در بزرگداشت پیامبر رحمت در جغرافیای اسلام و امام جعفر صادق(ع)، احیاگر مکتب تشیع، برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بزرگداشت هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس اوج شکوه و عظمت ایران در عرصه مقاومت در برابر ظالمان، بیگانگان متجاوز و دشمنان انقلاب اسلامی است.

صفایی بوشهری عنوان کرد: دفاع مقدس همچنین تولد نوین نیروهای مسلح در کشور است که برای دفاع از انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه با همراهی نیروهای بسیج مردمی در هشت سال مقاومت جانانه داشتند و با مقاومت خود دشمن را شکست دادند.

صفایی بوشهری ادامه داد: آن‌ها قاعده‌ای را در نظام محاسبات نظامی جهان اثبات کردند که حمله نظامی به ایران هیچ‌گاه موفقیت‌آمیز نخواهد بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس عنوان کرد: اکنون نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار و آمادگی در عرصه‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای دفاع از ایران اسلامی در برابر تجاوز دشمنان هستند.

بیشتر بخوانید

امام جمعه بوشهر: ادعای اتحادیه اروپا در خصوص موضع برجامی ایران واقعیت ندارد

محورهای خطبه‌ نماز جمعه در برخی از شهرستان‌های بوشهر

صفایی بوشهری با گرامیداشت هفته وقف، آن را یک صدقه جاریه دانست و افزود: تا زمانی که وقف وجود دارد، انسان مانا و زنده است و برای او خیرات و برکات وجود خواهد داشت.

وی تاکید کرد: مردم تا جایی که توان دارند باید برای خود موقوفه درست کنند، این موقوفه نباید حتماً چیزی بزرگ باشد، بلکه می‌توان یک کتاب نیز وقف کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha