یزد- ایرنا- نماینده مردم یزد، زارچ، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مظلوم غزه و فلسطین امروز با الگوگیری از ملت ایران و ارزش‌های دوران دفاع مقدس مقابل آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب ایستاده است.

به گزارش ایرنا، " محمد صالح جوکار " روز شنبه در جمع مردم، مسئولان و رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در یزد افزود: مردم غزه در نبرد با غاصبان صهیونیستی برای شکست دشمنان با قدرت ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسایل غزه دردآور است ادامه داد: با مقاومت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین شاهد شکست استکبار و دشمنان امت اسلام خواهیم بود.

نماینده مجلس تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها در مقابل ۲ راهبرد نظام ما قرار دارند که اگر در منطقه بمانند نابود می شوند و اگر فرار کنند دچار رسوایی و شکست می شوند .

جوکار بیان کرد: امروز آمریکا بشدت در منطقه و غرب آسیا به زانو در آمده است و این به دلیل مقاومت و ایثار مردم است و باید این هدف مهم و روحیه تداوم یابد.

وی گفت: در عملیات وعده صادق شاهد افول قدرت پوشالی صهیونیست های غاصب و حامیان آنها بودیم و باید با ایستادگی برای نابودی کامل استکبار در صحنه حاضر بود.

نماینده مردم یزد، زارچ، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز سپر دفاعی رژیم غاصب اسرائیل غاصب در مقابل موشک های بالستیک به ستوه آمده است و این به دلیل مقاومت و ایستادگی است.

جوکار بیان کرد: دشمنان باید بدانند ما در حال تعقیب آنها هستیم و دست از اهداف خود تا شکست استکبار بر نمی داریم و باید برای ترویج فرهنگ ایثار تلاش کرد.

وی گفت: هفته دفاع مقدس هفته همه خوبی ها و ارزش ها و هفته نکوداشت ایثار و مقاومت ملت قهرمان ایران و رزمندگان اسلام است.

هفته دفاع مقدس از امروز با بیش از ۲ هزار برنامه در استان آغاز شد.