۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85279342
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یزد: مردم غزه به مقاومت خود ادامه دهند

۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85279342
امام جمعه یزد: مردم غزه به مقاومت خود ادامه دهند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مقاومت جانانه مردم فلسطین و غزه راه اصلی پیروزی و شکست دشمن است و باید ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله " محمدرضا ناصری " در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد به جنایات آمریکا و اسرائیل غاصب علیه مردم غزه اشاره کرد و افزود: باید ملت فلسطین با تدبیر و مقاومت به راه مقدس خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی و جبهه مقاومت با مقاومت و ایستادگی بر دشمنان در منطقه غالب شدند و این روحیه و رویه انقلابی باید روز به روز قوی تر شود.

امام جمعه یزد به حوادث انقلاب و مقاومت حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: باید ملت‌ها و ملت قهرمان ایران با پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) به راه خود ادامه دهند.

ناصری با اشاره به اینکه دشمنان در منطقه به دنبال شکستن مقاومت ملت‌ها و امت اسلام هستند بر داشتن تدبیر و ایستادگی تاکید کرد.

وی به اهمیت شورای فرهنگ عمومی و رعایت حجاب و عفاف در استان اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف استکبار جهانی بر شکست فطرت دینی و فرهنگ ایثار است.

امام جمعه یزد: مردم غزه به مقاومت خود ادامه دهند

امام جمعه یزد به هوشیاری خانواده‌ها و والدین فرزندان اشاره کرد و گفت: از هم پاشیدن بنیاد خانواده جزو اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است.

ناصری از مردم و جوانان خواست مواظب حیله‌های فرهنگی و همچنین مواظب فضای مجازی باشند.

وی همچنین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را گرامیداشت و بر حفظ ارزش‌ها و شناخت مناسبت‌ها تاکید کرد.

نمازجمعه در ۲۷ منطقه استان یزد برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha