تهران بزرگ - ایرنا - شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه از راه‌اندازی سامانه «همیار اتوبوس» خبر داد و گفت: تهرانی‌ها می‌توانند درباره وضعیت حمل‌ و نقل عمومی و ایستگاه‌های اتوبوس با این سامانه نظرسنجی کنند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از شهرداری تهران، شرکت اتوبوسرانی تهران با هدف بهبود ارائه خدمات در حوزه حمل‌ و نقل نسبت به راه‌اندازی سامانه «همیار اتوبوس» اقدام کرده است.

مسافران با شماره‌گیری #۲۲*۱۳۷* و انتخاب گزینه همیار اتوبوس می‌توانند در نظرسنجی وضعیت «حمل‌ و نقل» و «ایستگاه‌ها» شرکت‌ کرده و به شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه کمک کنند.

مسافران در پایتخت با انتخاب گزینه «ایستگاه» می‌توانند با انتخاب اعداد یک تا پنج نظرات خود را درباره وضعیت «روشنایی، نظافت ایستگاه و تابلوی راهنمای مسافران» اطلاع دهند.

همچنین مسافران با انتخاب گزینه «اتوبوس» می‌توانند از میان اعداد یک تا پنج در ارتباط با مولفه‌های «برخورد اتوبوسران با مسافر»، «نظافت داخلی اتوبوس» و «نظافت بدنه اتوبوس» را اعلام کنند. علاوه بر این مولفه‌ها، مسافران همچنین امکان اطلاع‌رسانی به شرکت اتوبوسرانی را درباره «دریافت وجه نقد توسط راننده» دارند.

شهروندان با توجه به برچسب‌های نصب شده در داخل اتوبوس می‌توانند از کد هر دستگاه اتوبوس آگاه شوند.