بوشهر- ایرنا - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: حقوق بین الملل باید جنایات رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم و از حقوق مردم بی دفاع فلسطین و لبنان دفاع کند.

به گزارش ایرنا ، سردار علی رزمجو روز یکشنبه در جمع حقوقدانان بسیجی استان بوشهر افزود: در حقوق بین الملل مسوولیت اجتماعی و فردی نمود پیدا می کند و جنایاتی که علیه بشریت در مقیاس جهانی ایجاد می شود هم از اصول حقوق بین الملل و قوانین و مقررات آن باید پیگیری شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور شد: مگر حقوق بین الملل ناظر حقوق بشر نیست که در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده است.

رزمجو اضافه کرد: در دوران جنگ تحمیلی قطعنامه های مختلفی توسط شورای امنیت سازمان ملل صادر شد اما به نفع صدام بود تا به قطعنامه ۵۹۸ رسید .

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: هم اینک جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف به خصوص در نظام حقوق بین المللی در بالاترین قله رفیع عزت و افتخار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران براساس هدایت های پیامبرگونه رهبری دارای انسان های باانگیزه و با تجربه ، ابتکار عمل و خلاقیت در عرصه های مختلف همراه با تولیدات در صنایع دفاعی است که بر توان بازدارندگی نظام افزوده است.

رزمجو گفت: امروز ایران اسلامی در عرصه دفاعی روی پای خود ایستاده و تمام کشورهای دنیا قدرت جمهوری اسلامی را درک کرده اند .

وی افزود: برهمین اساس آمادگی نیروهای مسلح و همراهی مردم را می دانند که اگر کوچکترین اقدامی علیه ایران انجام دهند با سرسخت ترین پاسخ روبرو خواهند شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: این امر باعث شده تا جرات اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند.