تهران- ایرنا- نتایج ظرفیت تکمیلی (ثانویه) آزمون‌ استخدامی ویژه شغل آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش گروه علمی ایرنا از سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، پیرو اطلاعیه‌ اعلام نتایج آزمون‌ استخدامی ویژه شغل آموزگاری آموزش و پرورش به تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷، با عنایت به اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح و هماهنگی لازم برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، بدینوسیله به اطلاع داوطلبان مردود آزمون‌ مذکور می‌رساند که ظرفیت‌های خالی مانده سهمیه‌های ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران و ۳ درصد معلولین و آزاد با رعایت موارد ذیل، نتایج ظرفیت تکمیلی (ثانویه) اعلام می‌شود:


۱. کسانی به مرحله ارزیابی تکمیلی معرفی شده‌اند که حدنصاب‌های سه گانه (حیطه‌ها) را دارند و همچنین در مرحله قبلی، مردود نهایی آزمون هستند.
۲. افراد معرفی شده، علاوه بر واجد شرایط بودن در بررسی شرایط احراز، شرکت در فرایند ارزیابی تکمیلی و داشتن امتیاز ارزیابی در هر یک از حیطه‌ها، الزاماً باید دارای تاییدیه صلاحیت‌های عمومی گزینش نیز باشند.
۳. پذیرش نهایی با رعایت بند (د) بخش ششم صفحه ۴۵ دفترچه آزمون‌ مذکور از بین معرفی‌شدگان به وزارت آموزش و پرورش در سقف ظرفیت پذیرش خالی مانده و بر اساس نتیجه امتحان کتبی با وزن چهل (۴۰) درصد و ارزیابی تکمیلی با وزن شصت (۶۰) درصد بر اساس نمره مکتسبه افراد (نمره کل نهایی بالاتر) صورت گرفته است.
۴. گزینش و اعلام نتایج نهایی این مرحله، بدون لحاظ کردن سهمیه صورت گرفته است.
۵. در مرحله اول، گزینش نهایی با لحاظ کردن جنسیت صورت گرفته، سپس در مرحله دوم (گزینش داوطلبان در ظرفیت خالی مانده) جنسیت لحاظ نشده است.
۶. پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله، مکلفند تحت هر شرایط در مهلت تعیین شده (حداکثر تا ۱۴۰۳/۰۷/۰۳) به اداره کل آموزش و پرورش استان محل قبولی جهت ساماندهی مراجعه نمایند. عدم مراجعه به منزله انصراف تلقی خواهد شد. مسئولیت عدم مراجعه نیز به عهده داوطلب خواهد بود.
۷. فهرست کد شغل‌محل‌هایی که ظرفیت آنها در آزمون‌های مذکور در سهمیه‌های ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران و ۳ درصد معلولین و آزاد خالی مانده، به شرح پیوست این اطلاعیه اعلام شده است.

برای دریافت فهرست شغل محل های دارای ظرفیت خالی برای اعلام نتایج ثانویه(تکمیلی) آزمون استخدامی مشاغل آموزگاری سال ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اینجا را کلیک کنید.