تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸

خرم‌آباد - ایرنا - دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و تراکتورسازی تبریز از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم مهمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم‌های فوتبال خیبر تراکتورسازی یکشنبه شب در قالب دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با قضاوت پیام حیدری داور وسط حسین ظهیری و عباس پورحیدری کمک داوران به مصاف یکدیگر رفتند.

همچنین بیژن حیدری و امیر ایار کمک داوران ویدیویی و سعید زارع ناظر بازی و رسول فروغی ناظر داوری بودند.

تراکتورسازی تبریز دقیقه ۱۲ با ضربه پای چپ ریکاردو آلوز دروازه خیبر را باز کرد در ادامه فشار لرتباران موجب شد عارف رستمی در محوطه جریمه تراکتورسازان نقش بر زمین شود که داور این دیدار با استفاده از کمک داور ویدیویی نقطه پنالتی را نشان داد و مهرداد قنبری در دقیقه ۱۸ بازی را به تساوی کشاند.

با شروع نیمه دوم ۲ تیم به حملات خود ادامه دادند و موقعیت های را خلق کردند اما این تراکتورسازی بود که در دقیقه ۶۰ روی نفوذ بازیکنان خود با ضربه دوم توسط دانیال اسماعیلی فر به گل دوم رسید.

تونی باتیستا، حسین ابرقویی، محسن طرهانی، مهدی عبدی، آنتونی آکومو، محسن سفیدچقایی، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری، فراز امام علی، علیرضا نقی‌زاده و عارف رستمی یاران مهاجری برای خیبر به میدان رفتند.

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، عارف غلامی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، تومیسلاو اشترکال یاران اسکوچیچ در تیم تراکتورسازی بودند.

از نکات قابل توجه این دیدار پوشش بازی با ۶ دوربین در ورزشگاه تختی بود که از این تعداد ۲ دوربین برای خط‌های آفساید دو طرف زمین، ۲ دوربین پشت ۲ دروازه و ۲ دوربین نیز در جایگاه که یکی نمای لانگ (دورنما) و دیگری نمای مِدیوم (بسته‌) را به تصویر می‌کشند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بر اساس گزارش‌های مکرر ناظران بازی‌های خانگی خیبر خرم‌آباد در مسابقه‌های دسته اول و لیگ برتر، این تیم را از حضور تماشاگران در بازی خانگی با تراکتور سازی تبریز محروم کرد.

پیش از شروع مسابقه یاد و خاطره مرحوم ناصر میرزایی، اسطوره فوتبال خیبر و لرستان همچنین بازیکن سال‌های دور تراکتورسازی تبریز زنده نگه داشته شد.

خیبر ششم مهرماه در دیدار آینده خود از هفته ششم رقابت های لیگ برتر مهمان آلومینیوم اراک می باشد و تراکتورسازی در تبریز به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.

لرتباران پیش از این دیدار با یک برد و یک باخت و دو تساوی، چهار گل زده و چهار گل خورده و کسب پنج امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر قرار داشت.