نیم نگاه تراکتور به صدر جدول در جدال با سپاهان

تبریز - ایرنا - تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران، در اصفهان به مصاف سپاهان صدرنشین می رود، همسایگی ۲ تیم در بالای جدول و تلاش تراکتور برای رسیدن به بالای جدول، حساسیت این دیدار را دوچندان کرده است.

به گزارش ایرنا، شاگردان دراگان اسکوچیچ در تراکتور که تا به اینجای کار عملکرد به مراتب بهتری در بازی های خارج از خانه از خود نشان داده اند در فاصله سه امتیازی سپاهان در رده دوم جدول ایستاده اند که با برتری در این بازی خارج از خانه با هر نتیجه ای، می توانند صدرنشین جدید رقابت ها در پایان هفته ششم شوند.

تراکتوری ها از سه بازی خارج از خانه خود در این فصل از رقابت ها، امتیازات کامل گرفتند و تیم های مس رفسنجان، هوادار و خیبر خرم آباد را در زمین خودشان زمین گیر کردند و ۹ امتیاز از ۱۰ امتیاز تراکتوری ها در این فصل در بازی های بیرون از خانه کسب شده است.

در مقابل تیم سپاهان نیز در بازی های خانگی خود از سه بازی انجام داده ۹ امتیاز کامل را با برتری مقابل چادرملو، شمس آذر و ملوان کسب کرده و به هیچ تیمی فرصت نداده است و بازی پیش روی ۲ تیم در واقع تقابل بهترین ها در خانه (سپاهان) و بیرون از خانه (تراکتور) است.

بازی ۲ تیم در هفته ششم که در کنار شهرآورد استقلال و پرسپولیس، یکی از حساس ترین بازی های هفته است چهارمین بازی خانگی سپاهان و خارج از خانه تراکتور است و برتری هرکدام از این ۲ تیم، شاید حذف عنوان بهترین از تیم مقابل خواهد بود.

همانطور که گفته شد تراکتور در این فصل از رقابت ها نمایش خیره کننده ای به ویژه در بازی های خارج از خانه و لیگ قهرمانان آسیا داشته و همین عملکرد، این تیم را به عنوان یکی از مدعیان فصل مطرح کرده است شاگردان دراگان اسکوچیچ در آخرین مصاف خود در خرم آباد با نتیجه ۲ بر یک مقابل خیبر این شهر صاحب برتری شدند و با روحیه و انگیزه بالا، به مصاف سپاهانی خواهند رفت که پس از چهار برد متوالی در هفته های نخست، در هفته پنجم مقابل ذوب آهن متوقف شد و همین نتیجه، شانس صدرنشینی را برای تراکتور زنده کرده است و تراکتوری ها درصورت برتری در این بازی، صدرنشین جدید لیگ خواهند شد.

نیم نگاه تراکتور به صدر جدول در جدال با سپاهان

سپاهان تیم برتر تقابل های ۲ تیم

تیم های تراکتور و سپاهان تاکنون به طور رسمی و در جریان رقابت های مختلف ۴۵ بار رو در روی هم قرار گرفته اند که نتیجه آن ۲۴ برد برای سپاهان، ۹ برد برای تراکتور و ۱۲ تساوی برای ۲ تیم بوده است.

اما در جریان رقابت های لیگ برتر ۲ تیم تاکنون ۳۲ بار مقابل هم قرار گرفته اند که ۱۵ برد برای سپاهان، هشت برد برای تراکتور و ۹ مساوی برای ۲ تیم بوده است و برتری در این رقابت ها نیز از آن سپاهان بوده است.

بهترین برد سپاهان با نتیجه چهار بر ۲ در اصفهان در هفته دهم فصل بیست و دوم رقم خورده و در مقابل بهترین برد تراکتور هم در هفته سیزدهم فصل دوازدهم با نتیجه چهار بر یک در اصفهان ثبت شده است.

۱۱ سال از آخرین برد تراکتور در اصفهان می گذرد

دیدار حساس‌ سپاهان و تراکتور در حالی ساعت ۱۸:۳۰ جمعه ششم مهر در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود که از آخرین برد تراکتوری در اصفهان مقابل سپاهان حدود ۱۱ سال سپری شده و باید منتظر ماند و دید که آیا تراکتور اسکوچیچ که طلسم را برای این تیم شکسته و از پیش روی برداشته می تواند این طلسم ۱۱ ساله را نیز بشکند.

آخرین برد تراکتوری‌ها ۲۰ مردادماه ۱۳۹۲ در چارچوب بازی رفت لیگ سیزدهم، در ورزشگاه فولادشهر رخ داد و تراکتور با تک گل علی کریمی موفق به شکست میزبان در این بازی شد.

نیم نگاه تراکتور به صدر جدول در جدال با سپاهان

کاظمی دیدار سپاهان با تراکتور را سوت می زند

طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، وحید کاظمی قضاوت این دیدار را به کمک فرهاد فرهادپور، دانیال باشنده و میثم حیدری انجام می دهد و سعید بطحایی ناظر عملکرد تیم داوری این بازی است.

محمدحسین زاهدی‌فرد داور کمک داور ویدئویی این بازی و علیرضا ایلدرم کمک وی برای این کار خواهد بود.

در پایان هفته پنجم، سپاهان با ۱۳ امتیاز در صدر و تراکتور با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha