رشت - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: در اجرای طرح عملیاتی ۲ روزه مبارزه با سارقان تجهیزات انتقال نیرو و مخابرات، ۲۳ سارق و ۲ مالخر در گیلان دستگیر و به ۳۶ فقره سرقت اعتراف کردند. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علیرضا حدادی روز دوشنبه با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه گفت: در پی اجرای طرح عملیاتی ۲ روزه مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و مخابرات در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات گسترده و طی عملیات‌های جداگانه، ۲۳ سارق و ۲ مالخر شناسایی و دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، سارقان به ۳۶ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

تصادف منجر به فوت عابر پیاده در جاده لاکان رشت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: نداشتن توجه کافی به جلو از سوی راننده و ناایمن بودن معبر در بلوار لاکان شهرستان رشت منجر به فوت عابر پیاده شد.

سرهنگ فتح الله نصیریان در تشریح این خبر اظهارکرد: با اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح در شهرستان رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد که راننده یک دستگاه سمند به علت نداشتن توجه کافی به جلو و نا ایمن بودن معبر به یک عابر پیاده و ۲ خودروی دیگر برخورد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان بیان کرد: متاسفانه عابر پیاده زن حدود ۵۰ ساله بر اثر شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد.